Naomie Harris jest gwiazdą 60-sekundowego filmu reklamowego pokazującego jej walkę o to, by dostarczyć Bondowi niezbędny do przetrwania smartfon Xperia.


Przed premierą wyczekiwanego na całym świecie filmu SPECTRE Sony prezentuje kampanię reklamową Made for Bond, w której udział wzięła Naomie Harris w roli Moneypenny. Krótki, dynamiczny film pokazuje pościg ulicami londyńskiej dzielnicy South Bank oraz walkę Moneypenny z tajemniczymi złoczyńcami, usiłującymi zapobiec dostarczeniu Bondowi smartfonu Xperia Z5. Wykorzystując całą swoją wiedzę i wszelkie dostępne narzędzia, w tym niezwykle zaawansowany technologicznie aparat Sony RX100 IV Cyber-shot, Moneypenny może mieć kontrolę nad przebiegiem wydarzeń w super zwolnionym tempie.

Film SPECTRE, wyprodukowany przez EON Productions Alberta R. Broccoli, Metro-Goldwyn-Mayer Studios i Sony Pictures Entertainment wejdzie na ekrany kin w Wielkiej Brytanii już 26 października, a 6 listopada pojawi się w kinach USA.

Sony Xperia Z5 Premium – smartfon z ekranem 4K UHD za 3999 zł (wideo)

60-sekundowy film reklamowy Sony został wyprodukowany przez legendarnego brytyjskiego reżysera Danny’ego Kleinmana. Dynamiczny spot, stworzony przez firmę producencką Rattling Stick oraz agencję reklamową adam&eveDDB, został sfilmowany przy pomocy profesjonalnej kamery Sony F65. Wpleciono doń ujęcia slow-motion, które można podglądać na wyświetlaczu aparatu RX100 IV oraz zdjęcia wyświetlane na ekranie Xperii Z5.

Sony Xperia Z5 Compact
Sony Xperia Z5 Compact

Po zakończeniu zdjęć Danny Kleinman powiedział: ‒Nasz film pokazuje niezwykłe emocje towarzyszące dynamicznemu pościgowi, jest częścią szpiegowskiej misji, zabiera widza w tajemniczą podróż – wszystko to w charakterystycznym londyńskim otoczeniu.

Sony Xperia Z5
Sony Xperia Z5

Naomi Harris: ‒ Londyn jest idealnym miejscem dla filmu reklamowego. Brytyjskość to w końcu esencja Bonda, dlatego też tak ważne było, by to właśnie w Londynie odbywały się zdjęcia do reklamy Sony. To zresztą nie jest tradycyjna reklamówka, ale przepełniony akcją mini film i świetna zapowiedź nowego produktu.

Kazuo Hirai, prezes i dyrektor generalny Sony Corporation dodaje: ‒ Sony było dumnym partnerem kultowych filmów z bondowskiej serii od czasu Casino Royale. I chociaż Xperia Z5, jak i RX100 IV są pełne dynamicznych funkcji i sprzyjają rejestrowaniu najbardziej emocjonujących scen, nie zapominamy, iż są to również prawdziwe gadżety, doskonale sprawdzające się w codziennym życiu. Bez względu na to, czy używa ich Moneypenny do tajnego nadzoru, czy bierze je do ręki kreatywny fotograf, który robi i udostępnia w kanałach społecznościowych wspaniałe zdjęcia, nasze produkty są zawsze łatwe w użyciu, kieszonkowe, a przy okazji zdobyły wiele nagród jako urządzenia doskonałe w codziennym użytkowaniu i gotowe na każdą tajną misję.

Kampania reklamowa Sony oficjalnie rozpoczyna się emisją reklamy telewizyjnej, która zostanie pokazana po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii 1 października 2015 roku i będzie emitowana do 8 listopada. Kampanię medialną prowadzi MediaCom, obejmuje ona również druk, promocję sprzedaży, digital oraz OOH.

Xperia Z5 Premium: Tylko niektóre aplikacje są wyświetlane w 4K

Niewielkich rozmiarów doskonały aparat RX100 IV posiada pierwszą na świecie jednocalową matrycę Exmor RS CMOS, ma możliwość nagrywania filmów w trybie 40x super-slow-motion z szybkością do 1000fps oraz możliwość pięciokrotnie szybszego odczytu danych niż we wcześniejszych modelach, co sprawia, iż jest on idealnym akcesorium dla Moneypenny. Sony Xperia Z5 to z kolei zaawansowany smartfon nowej generacji, idealny dla Bonda. Zapewnia najszybszy autofocus w wiodącym smartfonie oferującym przełomowy czas ustawienia ostrości (0,03 sekundy ), czytnik linii papilarnych zintegrowany z charakterystycznym przyciskiem „Power” oraz elegancką, wodoodporna obudowę .

Sony Xperia Z5 i Sony Xperia Z5 Compact z aparatem 23MP (wideo)

Xperia Z5 miała swoją premierę 2 września 2015 roku i będzie dostępna w sprzedaży od października 2015 ‒ ekskluzywnie w salonach sieci Orange oraz sieciach pozaoperatorskich.

źródło:
Sony Mobile

Kan