Dzisiaj ruszyła trzecia odsłona kampanii promującej smartfon Sony Xperia Z2, pod hasłem „Poczuj każdy szczegół ‒ zawsze i wszędzie”. Kampania obejmie swoim zasięgiem telewizję, prasę oraz Internet, w tym kreacje video.


30‒sekundowy spot przedstawiający sportowe emocje został przygotowany specjalnie z okazji zbliżających się rozgrywek piłkarskich Mistrzostw Świata FIFA 2014, których oficjalnym sponsorem jest firma SONY. Będzie on emitowany w kanałach ogólnopolskich i tematycznych, a w Internecie między innymi w TVN Playerze oraz na YouTube. Spoty pojawią się też oczywiście w porach rozgrywania meczów. Kampanię zaplanował dom mediowy MediaCom.

Sony Xperia Z2
Sony Xperia Z2

Od początku maja Sony mobile razem z Przeglądem Sportowym zapraszają fanów piłki nożnej na rozgrywki zabawą w odliczanie dni do Mundialu. Tuż po rozpoczęciu Mistrzostw można będzie zapoznać się z wynikami meczów i innymi ciekawymi informacjami zarówno w sportowym dzienniku, jak i w specjalnej sekcji na Onet.pl. Reklama online pojawi się również na portalu gazeta.pl oraz kontekstowo dopasowanych placementach. Działania promocyjne potrwają do połowy lipca.

W aplikacji Xperia Lounge na smartfonach Sony Xperia dostępny jest również specjalny konkurs Sony ‒ The Football Challenge. W tej zabawie można obstawiać wyniki meczów Mundialu i konkurować z innymi kibicami, zbierając punkty za najlepiej wytypowane rezultaty. Nagród jest bez liku, główna z nich to wycieczka dla dwóch osób do Maroka, można również wygrać smartfony i tablety Sony, zestawy PlayStation, torby i maskotki.

Spot reklamowy Sony Xperia Z2:

źródło:Sony

Kan

,/p>