W poniedziałek, 10 marca, w telewizji, w Internecie, w sieciach kinowych i mediach społecznościowych rozpoczyna się i potrwa ponad miesiąc kampania promocyjna smartfonu Xperia™ Z1 Compact, powiązana z premierą filmu „Niesamowity Spider-Man 2” i bazująca na kreacji trailera. Film wchodzi na ekrany kin 25 kwietnia 2014 r.

Kampanię prowadzą Sony mobile i Orange.


Główny motyw akcji promocyjnej: daj się porwać emocjom! Przenieś numer do Orange, a otrzymasz Xperię Z1 Compact w cenie od 1 złotówki i trzymiesięczny abonament – za darmo. Dodatkowym wsparciem promocyjnym będą m.in. liczne gadżety Spidermana dostępne w e-shopie Orange i torby, które otrzymają klienci w punktach sprzedaży operatora.

W tym roku Sony bardzo mocno stawia na rozrywkę, gry, sport, film i kreatywny rozwój osobowości – mówi Agnieszka Jaśkiewicz, Head of Marketing Poland w Sony Mobile Communications. – Dokonujemy integracji ofert, które proponuje nasza marka klientom: promocja smartfonu Xperia Z1 Compact i filmu ze Spidermanem w roli głównej jest tego klasycznym przykładem. W taki sam sposób traktujemy inne produkty i usługi Sony, wskazując użytkownikom nie tylko na bogactwo propozycji naszej marki, ale przede wszystkim na pożytki płynące z integracji. To dotyczy np. najnowszego modelu Xperii Z2 i inteligentnej galanterii Sony, z najciekawszymi gadżetami typu SmartBand i SmartWatch 2 na czele, ale też ofert czysto rozrywkowych, jak filmy i gry produkowane przez Sony.

Trzydziestosekundowy spot wyprodukowany przez TAG Worldwide będzie emitowany w ramach kampanii zaplanowanej przez MediaCom i MEC – domy mediowe współpracujące z Sony Mobile i Orange – w głównych stacjach telewizyjnych i wielu kanałach tematycznych.

Sony Xperia Z1 Compact
Sony Xperia Z1 Compact

Kampania online obejmie największe portale, typu Gazeta.pl, Onet.pl i WP.pl, a także porównywarki cenowe, mailing i mocną aktywność na YouTube. Spoty pojawią się również w TVN Player oraz w całej sieci Multikino. Wiele materiałów poświęconych filmowi będzie miało charakter kontekstowy, natywny, a silne wsparcie zapewnią blogi oraz kanały społecznościowe obu marek: Facebook, Twitter i Instagram.

Od 11 marca przez tydzień, za pośrednictwem aplikacji Xperia Lounge, fani marki będą mogli uczestniczyć w konkursie dla klientów Orange – szczęśliwcy będą mogli wygrać 100 zaproszeń na pokazy filmu „Niesamowity Spider-Man 2”, które zorganizowane zostaną w kinach Warszawy, Wrocławia, Gdańska, Krakowa i Łodzi.

Za kampanię mediową odpowiada przede wszystkim MediaCom. Kreacje graficzne i konkurs w Xperia Lounge opracował Greenmark, działania w social mediach oraz PR są po stronie kod ID. Kampania rozpocznie się 10 marca i zakończy 25 kwietnia.

źródło: Sony

Kan