Jedno z największych w Europie centrów rozwojowo-badawczych rozpoczyna w Polsce kampanię, której celem jest budowanie marki pracodawcy na rynku IT. Samsung R&D Institute Poland zatrudnia w Krakowie i Warszawie profesjonalistów w obszarach m.in.: sztucznej inteligencji, robotyki, technologii 5G, internetu rzeczy, analizy dźwięku i mowy, bezpieczeństwa i wielu innych. Celem działań jest pozyskanie potencjalnych kandydatów do pracy w centrum Samsung R&D.

Kampania ma charakter wizerunkowy i obejmuje m.in. eksperckie eventy networkingowe, podczas których pracownicy Samsung R&D Institute Poland dzielą się wiedzą w nieformalnej atmosferze. Ponadto firma publikuje informacje na temat możliwości rozwoju na kluczowych portalach zatrudnieniowych oraz na dedykowanym landing page. Elementem działań jest również narracyjny film wizerunkowy – element kampanii digitalowej – który komunikuje najważniejsze atrybuty marki pracodawcy. Wideo można obejrzeć na kanałach firmy: YouTube, Linkedin, Facebook.

 

„Współtworzenie urządzeń, z których korzystają miliony konsumentów na całym świecie, wpływ na kształtowanie technologii przyszłości i praca z wiodącymi rozwiązaniami takimi jak: AI, 5g czy loT i wiele innych – to czynniki, które wyróżniają nas na rynku pracy i kluczowe komunikaty naszej kampanii. Celujemy do wąskiej grupy docelowej, więc aby ją lepiej poznać, rozpoczęliśmy pracę od projektu badawczego. Na podstawie wyników stworzyliśmy strategię employerbrandingową, a następnie zaprojektowaliśmy jej wdrożenie” – mówi Karolina Piechowska, Employer Branding Coordinator.

 

Badania pracowników i strategię employerbrandingową, we współpracy z Samsung R&D Institute Poland, przygotowała agencja MJCC i to ona odpowiada za wsparcie wdrożenia. Koncept i realizacja wideo powstały we współpracy ze studiem Przedmarańcza.