Ważna informacja dla wszystkich użytkowników Note7


10 października Samsung podjął decyzję o zaprzestaniu sprzedaży i dostaw urządzeń Note7, co ma być wyrazem zaangażowania producenta na rzecz bezpieczeństwa użytkowników. Teraz koreański gigant prosi wszystkie osoby posiadające Note7 o sporządzenie kopii danych, rozładowanie swojego urządzenia i jego wyłączenie. Następnie informuje o dokonanie wymiany urządzenia postępując zgodnie z wytycznymi na tej stronie .

Przepraszamy, że nie zapewniliśmy wysokiego standardu, którego oczekiwali Państwo od firmy Samsung. Dziękujemy za cierpliwość w tym okresie i przepraszamy za wszystkie niedogodności, które spowodowaliśmy.Zapewniamy wszystkich użytkowników urządzeń Samsung, że problem dotyczył wyłącznie urządzenia Note7 – dodaje Samsung.

W jaki sposób można wymienić Note7?

Aby zapewnić jak najbardziej komfortowy dla Państwa proces wymiany Note7 na Galaxy S7 edge bądź zwrot kosztów konsultanci Samsunga będą kontaktować się z Państwem indywidualnie.

Cały proces Samsung rozpocznie w środę 19 października. W nadchodzących dniach należy oczekiwać telefonu w tej sprawie. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwościdostępny jest kontakt z infolinią pod numerami telefonów 801-672-678 bądź +48 22-607-93-33

Każdy z klientów, który zakupił Note7 może wybrać jedno z następujących rozwiązań:

    1. Wymiana Note7 na Galaxy S7 edge wraz z pokryciem różnicy w cenie w postaci vouchera

    2. Zwrot pieniędzy za Note7. Dowód zakupu telefonu nie może być wystawiony z datą późniejszą niż 11 października 2016 r.

źródło: Samsung

Kan