Ważna informacja dla wszystkich użytkowników Note7
10 października Samsung podjął decyzję o zaprzestaniu sprzedaży i dostaw urządzeń Note7, co ma być wyrazem zaangażowania producenta na rzecz bezpieczeństwa użytkowników. Teraz koreański gigant prosi wszystkie osoby posiadające Note7 o sporządzenie kopii danych, rozładowanie swojego urządzenia i jego wyłączenie. Następnie informuje o dokonanie wymiany urządzenia postępując zgodnie z wytycznymi na tej stronie .
– Przepraszamy, że nie zapewniliśmy wysokiego standardu, którego oczekiwali Państwo od firmy Samsung. Dziękujemy za cierpliwość w tym okresie i przepraszamy za wszystkie niedogodności, które spowodowaliśmy.Zapewniamy wszystkich użytkowników urządzeń Samsung, że problem dotyczył wyłącznie urządzenia Note7 – dodaje Samsung.
W jaki sposób można wymienić Note7?
Aby zapewnić jak najbardziej komfortowy dla Państwa proces wymiany Note7 na Galaxy S7 edge bądź zwrot kosztów konsultanci Samsunga będą kontaktować się z Państwem indywidualnie.
Cały proces Samsung rozpocznie w środę 19 października. W nadchodzących dniach należy oczekiwać telefonu w tej sprawie. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwościdostępny jest kontakt z infolinią pod numerami telefonów 801-672-678 bądź +48 22-607-93-33
Każdy z klientów, który zakupił Note7 może wybrać jedno z następujących rozwiązań:
1. Wymiana Note7 na Galaxy S7 edge wraz z pokryciem różnicy w cenie w postaci vouchera
2. Zwrot pieniędzy za Note7. Dowód zakupu telefonu nie może być wystawiony z datą późniejszą niż 11 października 2016 r.
źródło: Samsung
Kan
Mam nadzieję że tej firmie przykleją się stereotypowe łatki, które będą powtarzane jak mantra przez „znawców tematu”.
Polecam S7 edge. Używam od marca br. i jestem bardzo zadowolony 🙂
Wysoki standard od Samsunga ???? Myślałem , że jak coś się kupuje od Szajsunga to ma w standardzie to że się zepsuje !!