Nowa reklama Samsunga w zabawny, ale trafny sposób kieruje uwagę na proces robienia selfie. W ostatnim czasie modnym gadżetem stał się selfie-stick, czyli specjalny kijek, który ma na pomóc zrobić lepsze zdjęcie. Samsung wyśmiewa to rozwiązanie, reklamując szerokokątny obiektyw w Galaxy S6.


Selfie-sticki, kijki do selfie, monopody… obojętnie jak je nazwiemy, słychać o nich coraz więcej. Gadżet, który ma nam pomóc ująć na zdjęciu więcej siebie lub innych osób, został skomentowany w reklamie Samsunga w prosty sposób: „Do czego to doszło. Ludzie jak sardynki pakują się w małe klatki, nosząc ze sobą kijki jak jaskiniowcy.” Zobaczie klip:

Zamiast paradowania z kijkiem, Samsung poleca rzecz jasna zakup swojego smartfona. Chodzi o Galaxy S6, wyposażonego w 5-megapikselowy przedni aparat, z szerokokątnym obiektywem o kącie widzenia 120 stopni. Dzięki temu na zdjęciu ujmiemy więcej osób, i nikt nie nazwie nas jaskiniowcem 😉

Źródło: Samsung, Cnet

Sewix