Galaxy Note Edge to szczególna wersja phabletu Galaxy Note 4, wyposażona w wygięty ekran, który może wyświetlać na krawędzi dodatkowe informacje. Ten nowatorski pomysł nie cieszy się wielką popularnością, ale i tak wyniki sprzedaży są całkiem satysfakcjonujące.


Od premiery urządzenia we wrześniu ubiegłego roku Samsungowi udało się sprzedać 630 tysięcy egzemplarzy Galaxy Note Edge. Dla porównania, Galaxy Note 4 sprzedał się w 4,5 mln egzemplarzy w ciągu pierwszego miesiąca obecności na rynku. Wynik Edge’a nie jest jednak zły, ponieważ nie dość, że zakrzywiony w ten sposób ekran jest swego rodzaju nowinką, to urządzenie jest sporo droższe od Note’a 4.

Samsung zamierza jednak iść za ciosem, i już wkrótce zaprezentuje model Galaxy S6, a także wersję z zakrzywionym ekranem w postaci Galaxy S Edge. Wszystko to zobaczymy podczas marcowych targów MWC w Barcelonie. Ciekawe, czy trend związany z wygiętymi po bokach wyświetlaczami udzieli się większej liczbie producentów, czy też pozostanie jedynie ciekawostką.

Źródło: GSM Arena

Sewix