W połowie maja do zespołu Samsung Electronics Polska dołączyła Anna Putts, obejmując stanowisko Head of Marketing. Raportując bezpośrednio do Prezesa firmy Hadriana Baumanna, będzie ona odpowiadała za kompleksową komunikację i pozycjonowanie Samsung, w tym wprowadzanie nowych produktów na rynek, wsparcie sprzedaży i budowanie aspiracyjności marki.
Anna Putts: Dyrektor Marketingu w Samsung Electronics Polska
Cieszę się, że będę mogła współtworzyć markę Samsung na polskim rynku oraz mam nadzieję, że moje doświadczenie z rynku płatnej telewizji i kontentu przełoży się wprost na sukces marki Samsung – powiedziała Anna Putts.
Anna Putts przez ostatnie 7 lat była związana z platformą nc+, gdzie odpowiadała za całość działań marketingowych, w tym badania, komunikację, media, ofertę, on-line oraz e-commerce.
Anna Putts ma wykształcenie ekonomiczne z zakresu zarządzania i marketingu Jest absolwentką studiów MBA w Londynie oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie.
źródło: Samsung
Kan
czesc aniu ..pozdrawiam arkadiusz śliz..pamiętasz mnie jeszcze..arkadiuszsliz@op.pl
Wpisem 'czy mnie jeszcze pamiętasz’ nick 'asliz’ albo żartuje albo daje zaczątek wątku może i miłosnego? 😉 Jeśli to drugie 🙂 będziemy sekundować aż do wesela, kiedy sprawa powinna się zagoić 😉 czyli zacementować SIM-lockiem, czego w temacie portalu gsm byśmy z pewnością życzyli. A zatem: żartowniś czy 'pretendent’ z czytelnika o emalii arkadiuszsliz@op.pl? 🙂
Nie ripostowałem pod odezwą 'asliz’-a, by dać miejsce i szansę odpowiedzi adresatce ujmującego wezwania. I jak tu być przeciw 'simlockowaniu’? 😉 😀