Samsung jest jednym z głównych sponsorów Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Sochi. Według ostatnich doniesień nie chce więc, by podczas transmisji telewizyjnej były widoczne urządzenia konkurencji.


Według szwajcarskiego serwisu Bluewin, zawodnicy biorący udział w olimpiadzie otrzymali specjalne instrukcje od firmy Samsung. Jako, że olimpijczycy lubią robić zdjęcia podczas ceremonii otwarcia używając do tego celu smartfonów, koreański producent nie chce by widzowie na całym świecie ujrzeli w ich dłoniach np. iPhone’y. Każdy uczestnik olimpiady otrzymał więc od Samsunga model Galaxy Note 3 a jeśli chce korzystać ze smartfona innego producenta, musi zakryć jego logo.

Pieniądze, jakie Samsung wydał na marketing w Sochi nie są znane, choć szacuje się że poprzednie igrzyska w Londynie kosztowały go co najmniej 100 milionów dolarów. Nie dziwi więc fakt, że jako sponsorowi tak bardzo zależy mu na promocji marki, choć czy zaklejanie logo konkurencji jest w tej sytuacji do końca na miejscu?

Samsung rozdaje Galaxy Note 3 olimpijczykom
Samsung rozdaje Galaxy Note 3 olimpijczykom

Czy starania Samsunga odniosły skutek, dowiemy się już dziś wieczorem.

Źródło: Phonearena

Sewix