Paczkomaty InPost rozpoczęły stałą obsługę logistyczną napraw gwarancyjnych sprzętu firmy Samsung. To modelowy przykład realizacji logistyki odwróconej, dzięki której rośnie satysfakcja Klientów firmy Samsung.

Dzięki usłudze Paczkomatów InPost zwrot sprzętu Samsunga jest prosty. Wystarczy krótka rozmowa telefoniczna z Centrum Obsługi Samsung, by załatwić wszelkie formalności. Następnie Klient otrzymuje sms z kodem umożliwiającym nadanie paczki w dowolnym Paczkomacie InPost. Nie musi już czekać na kuriera, może nadać przesyłkę w jednym z 700 Paczkomatów InPost, o każdej porze dnia i nocy. Co więcej, Klient nie płaci za paczkę, nie musi jej nawet adresować. Usługa jest w pełni bezpieczna – system monitoringu i nagrania video pozwalają śledzić każdy etap przesyłki.

źródło: InPost Paczkomaty

Kan