Nie jest tajemnicą, że najwięcej kupujemy urządzeń najtańszych lub ze średniej półki cenowej. Laptopy w cenie do 2000 zł biją rekordy popularności. Flagowe maszyny Y50 Y70 Touch znalazły się w czołówce najpopularniejszych laptopów sprzedawanych przez Lenovo w naszym kraju. Ceny urządzeń kształtują się w przedziale od 3,3 do 5 tysięcy złotych, zależnie od konfiguracji.
Lenovo Y70-70
Do najważniejszych atrybutów notebooków z tej serii klienci zaliczają:
– atrakcyjny stosunek ceny do konfiguracji
– bardzo dobra wydajność
– nietuzinkowy design z podświetlaną klawiaturą
– znakomite matryce IPS 15.6 cala o rozdzielczości FHD i UHD
– najwyższej jakości dźwięk w technologia Dolby Advanced Audio V2 oraz głośniki JBL z subwooferem
– jakość wykonania.
O popularności tych urządzeń świadczą wyniki sprzedaży, które skłoniły firmę Lenovo do domówienia dodatkowej partii tych maszyn tylko na rynek polski. W chwili obecnej fabryka w Chinach przygotowuje zamówienie z Polski, które powinno dotrzeć do naszego kraju w połowie listopada.
„Cieszymy się z bardzo dobrej sprzedaży serii Y, tym bardziej, że ich odbiorcami są nie tylko gracze. Notebooki są bardzo popularne wśród osób poszukujących wydajnych i solidnie wykonanych maszyn – użytkownicy doceniają niezwykle atrakcyjny design, bardzo dobrą cenę i najlepsze konfiguracje. Dodatkowe zamówienia są dla nas motorem napędowym do dalszej pracy oraz potwierdzeniem, że nasze produkty spełniają wymagania coraz większej rzeszy klientów, którzy doceniają wysoką jakość i innowacyjność firmy Lenovo. To właśnie dla nich, jeszcze w tym roku, wprowadzimy na rynek zupełnie nowe produkty sygnowane literą Y, m.in. desktopy oraz akcesoria gamingowe.” – komentuje Daniel Malak, Consumer Sr. Business Manager Lenovo Polska.
źródlo: Lenovo
Kan
Zostaw komentarz