NAVITEL Poland, filia wiodącego dostawcy map i samochodowych rozwiązań nawigacyjnych, po udokumentowanym sukcesie sprzedażowym modelu E500*, wprowadza na rynek siedmiocalową nawigację PND E700, która względem poprzedniczki oferuje większy wyświetlacz lepszej jakości i przydatną kierowcom aut o tonażu powyżej 3.5 tony funkcję „Samochód ciężarowy” dostępną w Polsce i rozwijaną w mapach krajów całej Europy.
– Jak przystało na europejską markę każdy nasz kolejny produkt jest bardziej dopracowany, zarówno pod względem technologicznym, jak i designu. Nawigacja NAVITEL E700 plasuje się w segmencie medium level, ale rozbudowane funkcje oraz dożywotnio aktualizowane mapy całej Europy i Rosji pozwalają jej konkurować z urządzeniami klasy Premium. Ale i tu mamy dwie przewagi nad konkurencją – cena, która plasuje się na poziomie 399 zł oraz po raz pierwszy w historii rynku motoryzacyjnego tryb „Samochód ciężarowy” dostępny dla polskich kierowców i wdrażany w naszych mapach dla wszystkich państw Europy. Liczymy, że dzięki temu dotrzemy do właścicieli firm transportowych, którzy chcą mieć darmowe, offline’owe mapy precyzyjnie określające którymi drogami może poruszać się samochód ciężarowy czy dostawczy – argumentuje Tobiasz Jankowski, CEO NAVITEL EUROPE.
Navitel E700
Przyjrzyjmy się samemu urządzeniu. Odporna na zarysowania i wstrząsy obudowa skrywa siedmiocalowy, dotykowy panel o rozdzielczości 800×480 pikseli i proporcjach 16:9. Urządzenie samo przełącza się w odpowiedni tryb „noc / dzień” ułatwiając kierowcy nawigowanie. Trasa wytyczana jest szybko i płynnie, a interfejs nawigacji pozwala widzieć punkty POI rozlokowane na mapie. Dostępny jest też widok budynków 3D, asystent pasa ruchu nieodzowny podczas dojazdu do rozbudowanych skrzyżowań, funkcja „Moje miejsca”, a także pasek trasy, który informuje o ruchu drogowym i szczegółach podróży. Najważniejszym jednak elementem są wgrane przez producenta mapy całej Europy i Rosji, aktualizowane dożywotnio co kwartał. Jeśli chodzi o mapę Polski obok wymienionych wyżej funkcjonalności do dyspozycji użytkownika jest obszerna baza stacjonarnych fotoradarów i pomiarowych odcinków prędkości oraz dwa niecodzienne głosy lektorskie prowadzące kierowców – wokal Ani Cieślak i Zbigniewa Urbańskiego. Wybierając się do któregokolwiek z 45 państw Europy czy do Rosji możemy być pewni, iż podróżujemy za darmo, gdyż nawigacja pracuje w trybie offline. Przewoźnicy docenią na pewno fakt, że komunikaty głosowe dostępne są w 30 językach – to ukłon w stronę firm zatrudniających obcokrajowców.
W zestawie z nawigacją znajdziemy dedykowany uchwyt samochodowy oraz precyzyjny rysik do obsługi wyświetlacza.
*Według raportu GfK za maj i czerwiec model NAVITEL E500 był drugą najchętniej kupowaną nawigacją na rynku.
źródło: NAVITEL
Kan
Ciekawe jak sprawdzi się siedmiocalówka. Kupiłem pół roku temu E100 żeby jeździć po PL i prezentuje się świetnie. Może zainteresuje się i tą.
Kupiłem model E500 czyli mniejszą od tej którą zapowiadałem. Oddałem tacie. Niestety ale pod względem działania straszne badziewie. Wolny, nielogiczny w obsłudze a do tego nie potrafi pokazać jakiś alternatywnych tras. Do tego za kazdym razem nawigacja ładowała mnie w największe korki. Dramat. nie polecam produktów Navitela. Słabe algorytmy
U mnie E500 nie zacina, przyjrzalem sie specyfikacji i procesor niezły- moze sprobuj przywrocic ustawienia fabryczne? 🙂
dobry sprzęt i siedmiocalowy wyświetlacz robi robote polecam 😀
Ludzie ile wam płaci navitel za propagandę ze jej nawigacje sa dobre mam 12 letniego gooclevera oraz e500 ten stary gooclever jest sto razy lepszy niz e500 mam na nim mapy igo a navigacja navitela to pieniądze wyrzucone w błoto NAVITEL TOTALNY BADZIEW NIE WART NAWET 50 ZŁ