myPhone, na swoim fanpage’u opublikował oświadczenie, w którym odnosi się do uwag użytkowników urządzeń marki myPhone na jakość, sposób i czas pracy serwisu.

Poniżej Oświadczenie:


Szanowni Klienci, Użytkownicy, Fani marki oraz wszyscy zainteresowani,

W ostatnim czasie wiele razy zwracaliście nam uwagę na jakość, sposób i czas pracy naszego serwisu. Chcieliśmy odnieść się w kilku szczerych słowach do problemu i przedstawić Wam jasno całą sytuację.

Obecnie sprzedaż produktów marki myPhone znacząco przekroczyła średni wolumen z pierwszych pięciu lat naszej działalności, pod który organizowaliśmy dotychczas nasze struktury oraz procedury serwisowe.

Jako myPhone, cały czas rozwijamy nasze działania i z każdym nowym produktem staramy się coraz lepiej odpowiadać na Wasze oczekiwania. W celu osiągania tych rezultatów, poszerzamy nasze struktury, rozbudowujemy procesy i zmieniamy organizację naszej pracy. Wiele podjętych decyzji przyniosło bardzo satysfakcjonujące efekty. Obserwujemy to między innymi w badaniach opinii na temat produktów oraz wynikach ich sprzedaży. Niestety, istnieje też obszar który przerósł nasze możliwości, a ostatecznie – negatywnie przełożył się na jakość naszej pracy i Wasze zadowolenie.

Takim obszarem jest obsługa serwisowa, która – jak część z Was zauważyła – kilkukrotnie nie była w stanie odpowiedzieć na Wasze potrzeby. Przejawiało się to m.in. informacjami o przedłużających się diagnozach, braku części serwisowych, czy wydłużonych pracach naprawczych.

Wyjaśniając: brak odpowiedniej organizacji pracy naszego serwisu połączony z bardzo dużym wzrostem ilości zamówień, spowodował problemy i zatory w naszych działaniach. Ostatecznie, cała sytuacja wpłynęła na niezadowolenie, które wielu z Was sygnalizuje w ostatnim czasie m. in. na naszym fanpage’u oraz za pośrednictwem innych kanałów komunikacji.
Chcemy przekazać i jednocześnie obiecać, że pracujemy pełną parą nad rozwiązaniem tego problemu. Zaangażowaliśmy w pracę zarówno naszych specjalistów, jak i zewnętrznych konsultantów, tak aby końcowy rezultat był jak najbardziej satysfakcjonujący dla Was, naszych Klientów. Prosimy jeszcze o odrobinę cierpliwości, już w najbliższych tygodniach sytuacja ulegnie znacznej poprawie.

Jednocześnie, w ramach przeprosin, osoby które oczekują na naprawę powyżej 30 dni, otrzymają bezpłatnie dowolnie wybrane etui z oferty TelForceOne w ramach drobnej rekompensaty. Wiemy, że to tylko drobiazg, ale zależy nam abyście potraktowali go jako gest dobrej woli. Zależy nam na szybkiej poprawie sytuacji oraz mamy nadzieję odbudować Wasze zaufanie.

Jeszcze raz przepraszamy za wszystkie problemy. Z poszczególnymi osobami oczekującymi na naprawy będziemy kontaktować się osobiście.

Pozdrawiamy,

Zespół myPhone.

Kan