W pierwszych trzech kwartałach 2014 roku spółka myPhone, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami utrzymała dynamiczny rozwój. W trzecim kwartale br. utrzymała systematyczny wzrost ogólnej liczby sprzedanych telefonów komórkowych oraz smartfonów – wynika z raportu kwartalnego Grupy Kapitałowej firmy TelForceOne.
Spółka myPhone nadal kontynuuje współpracę z dużymi odbiorcami z Polski i zagranicy, w zakresie indywidualnych projektów dla elektroniki użytkowej. Z sukcesem wprowadzono do oferty sieci Kaufland pełną gamę akcesoriów do urządzeń mobilnych oraz telefon myPhone Hammer.
Dynamiczny wzrost sprzedaży smartfonów, w trzecim kwartale 2014 roku spowodowany był ukierunkowaniem spółki na rozwój szczególnie tego obszaru działalności. Spółka systematycznie i konsekwentnie inwestuje w ten kierunek, w szczególności w prace badawczo-rozwojowe, developerskie i wdrożeniowe, związane ze smartfonami Android. W tym celu w siedzibie TelForceOne S.A powstało dedykowane DataCenter z własnym serwerem OTA dla systemu operacyjnego Android.
W omawianym okresie Spółka wdrożyła projekt phabletu 5,5” myPhone Luna wypełniając z sukcesem wcześniejsze założenia sprzedażowe. Kontynuowana jest również sprzedaż modelu CUBE w sieci operatorskiej PLAY. Telefon sprzedawany jest w najbardziej atrakcyjnej taryfie operatora.
Zgodnie z zapowiedziami, w tym czasie zadebiutował też muzyczny telefon myPhone FUNKY. Telefon został bardzo dobrze przyjęty przez rynek. W czwartym kwartale 2014 roku swoją premierę będą miały modele myPhone CUBE oraz myPhone S-Line, w rozszerzonej wersji 16G, z systemem Android KitKat, wytrzymały myPhone IRON/H-Smart spełniający wymagania norm szczelności IP67 oraz kilka innych modeli telefonów, smartfonów, przeznaczonych do sprzedaży głównie na rynku pozaoperatorskim.
Obecnie spółka prowadzi prace deweloperskie nad rozbudowaniem funkcjonalności systemu
Android o własne nakładki zapewniające dodatkowa funkcjonalność jak: obsługa inteligentnych
gestów, zdefiniowane wirtualne przyciski, a także wiele innych usprawnień programistycznych.
Spółka myPhone prowadzi również prace nad zupełnie nowymi modelami, których premiery
będą miały miejsce już w I kwartale 2015r. Będą to również modele z technologią LTE.
Prowadzone są również prace nad rozszerzeniem oferty tabletów pod własna marka myTAB. Na
przełomie III i IV kwartału do sprzedaży trafiły dwa model tabletów myTAB 7 Premium oraz
wcześniej myTAB MINI w wersji 3G. Pod koniec roku do sprzedaży trafi flagowy model tabletu
o wielkości 10.1”, z ekranem w technologi IPS, z wewnętrznym modułem 3G.
Spółka prowadzi obecnie prace deweloperskie nad nowymi modelami myTAB, których premiery
przewidziane są na pierwszy kwartał 2015 roku.
We wrześniu 2014 roku instytut badawczy ARC rynek i Opinia wraz z MIT Media, wydawcą miesięcznika Mobility przeprowadziły badania mające na celu określenie aktualnej sytuacji na rynku telefonów w Polsce. Projekt skoncentrowany był na markach nie należących do światowych potentatów. Urządzenia tych marek z powodzeniem co roku zwiększają swoje udziały na polskim rynku telefonów komórkowych. Marka myPhone znalazła się na liście marek, które zostały objęte badaniem.
Wśród badanych marek myPhone znalazł się na czele w wielu dziedzinach. To marka krajowa o największej rozpoznawalności – jest znana dla 40% respondentów. Respondenci najczęściej
brali pod uwagę zakup urządzenia właśnie tej marki, a wśród osób poszukujących urządzenia marki nie należącej do światowego koncernu, niemal co druga osoba rozważałaby zakup telefonu marki myPhone.
Z wyników badania wynika również, że obecnie w Polsce jest mniej więcej tyle samo użytkowników telefonów myPhone, co urządzeń takich marek jak Apple, Blackberry czy Motorola.
– Chciałbym także podkreślić bardzo intensywny rozwój spółki myPhone. Jak pokazują badania marka myPhone stała się najbardziej rozpoznawalna spośród wszystkich marek krajowych telefonów. Z wyników badania wynika również, że obecnie w Polsce jest mniej więcej tyle samo użytkowników telefonów myPhone, co urządzeń takich marek jak Apple, BlackBerry czy Motorola – informuje Wiceprezes Zarządu.
Skrócony skonsolidowany raport kwartalny Grupy Kapitałowej firmy TelForceOne: Tutaj
źródło: TelForceOne
Kan
Na ich miejscu zostawiłbym czystego Androida, i pomyślał tylko nad aktualizacjami do nowszych wersji.
A nie bawienie się w nakładki…
[quote]Na ich miejscu zostawiłbym czystego Androida, i pomyślał tylko nad aktualizacjami do nowszych wersji.
A nie bawienie się w nakładki… [/quote]
dlaczego?
Bo to marnowanie pieniędzy a po drugie ciężko będzie wymyślić coś ciekawego czego niema konkurencja, bo kopiowanie jest nie potrzebne.
A większość woli czystego androida i aktualizacje do nowszej wersji niż jakieś tam nakładki (które potrafią przymulić system itd.).
I na aktualizacjach powinni się skupić , dzięki temu mieli by bardzo pozytywny pr wśród swoich klientów i na tym by jeszcze zarobili.
Zadowolony klient to podstawa, a olewanie aktualizacji jest negatywnie oceniane i to bardzo (na tej podstawie niektórzy kupią raz i nie polecą innym danej marki).
[quote]Bo to marnowanie pieniędzy a po drugie ciężko będzie wymyślić coś ciekawego czego niema konkurencja, bo kopiowanie jest nie potrzebne.
A większość woli czystego androida i aktualizacje do nowszej wersji niż jakieś tam nakładki (które potrafią przymulić system itd.).
I na aktualizacjach powinni się skupić , dzięki temu mieli by bardzo pozytywny pr wśród swoich klientów i na tym by jeszcze zarobili.
Zadowolony klient to podstawa, a olewanie aktualizacji jest negatywnie oceniane i to bardzo (na tej podstawie niektórzy kupią raz i nie polecą innym danej marki). [/quote]
dlaczego marnowanie pieniędzy skoro sam telefon jest w rezultacie tani, 90% uzytkowników w ogóle nie przejmuje się systemem, nie wie czy ma nakładki czy czystego androida- telefon ma działać i tyle.
[quote]Bo to marnowanie pieniędzy a po drugie ciężko będzie wymyślić coś ciekawego czego niema konkurencja, bo kopiowanie jest nie potrzebne.
A większość woli czystego androida i aktualizacje do nowszej wersji niż jakieś tam nakładki (które potrafią przymulić system itd.).
I na aktualizacjach powinni się skupić , dzięki temu mieli by bardzo pozytywny pr wśród swoich klientów i na tym by jeszcze zarobili.
Zadowolony klient to podstawa, a olewanie aktualizacji jest negatywnie oceniane i to bardzo (na tej podstawie niektórzy kupią raz i nie polecą innym danej marki). [/quote]
jest w tym troche racji co mowisz, choc takze nakladki na czystego androida sa normalna praktyka kazdego koncernu w tym tych najwiekszych, i tam jakos nie narzeka sie na to zbytnio
mysle ze to centrum programistyczne ktore myphone zalozyl i prowadzi w niedlugim czasie wypracuje takie nakladki ktore beda ich odznaka
btw swietne wyniki, luna byla strzalem w 10, tak samo lifting cube i s-line, czekam na zestawienia sprzedazowe z konkurencja