Podczas prezentacji wyników za III kwartał br. ujawniono, że Polkomtel i Cyfrowy Polsat – grupa medialno-telekomunikacyjna kontrolowana przez Zygmunta Solorza Żaka, bierze pod uwagę rebranding, ale decyzje w tej kwestii nie zapadną w najbliższym czasie, wynika z wypowiedzi prezesa Cyfrowego Polsatu Tomasza Gillner-Gorywody.

W kwestii przyszłości marki – to nie pracujemy nad tym intensywnie, nie tracimy jednak sprawy z pola widzenia i pochylimy się nad nią wkrótce. Proces decyzyjny jest przed nami, a skupiamy się obecnie na realizacji strategii” – powiedział Gillner-Gorywoda, prezes Cyfrowego Polsatu podczas konferencji prasowej.

Budowa wartości bazy klientów poprzez maksymalizację liczby unikalnych użytkowników usług, przy jednoczesnym zwiększeniu ARPU i utrzymaniu wysokiego poziomu satysfakcji klientów, to cel strategiczny grupy medialno-telekomunikacyjnej. U podstaw wiary w sukces leży to, że Polkomtel i Cyfrowy Polsat, jako jedna grupa kapitałowa mogą osiągnąć więcej niż każda z tych firm z osobna. Efektywne połączenie produktów telekomunikacyjnych i multimedialnych stwarza nowe możliwości dystrybucji treści telewizyjnych. W efekcie takiej kombinacji, atrakcyjne treści oraz szerokie spektrum naszych usług mogą być dostarczane za pomocą różnorodnych, niezawodnych kanałów dystrybucji – drogą satelitarną (DTH), w ramach naziemnej telewizji cyfrowej (DVB-T), technologiami mobilnymi 3G, 4G i LTE – na wszystkie urządzenia klientów – od odbiorników TV przez komputery osobiste po tablety i smartfony. W ocenie Cyfrowego Polsatu, rynek usług zintegrowanych który adresuje grupa ma w jej ocenie „ogromny potencjał” wynikający chociażby z nadgonienia dystansu w nasyceniu tego rynku w Polsce wobec UE. Jak podaje spółka, obecnie nasycenie rynku usług zintegrowanych w Polsce wynosi 21%, a średnia unijna to 46%.

W III kw. br. Grupa Kapitałowa Cyfrowy Polsat posiadała stabilną bazę klientów kontraktowych, wynoszącą 6,2 mln, odnotowała doskonałe wyniki sprzedaży w ramach programu smartDOM. Wypracowała solidne wyniki finansowe – przychody: 2,4 mld zł, EBITDA: 910 mln zł, marża EBITDA: 37,6%. Więcej na ten temat informowaliśmy: Tutaj

ISB News

Kan