W pierwszych latach XXI wieku Razr był pierwszym telefonem komórkowym, który stał się zarówno pożądanym urządzeniem, jak i kulturową ikoną. Wyróżniał się designem i kolorystyką na poziomie jeszcze nieznanym innym markom.

Motorola wprowadziła Razr na rynek najpierw w wersji srebrnej, a następnie dodała elegancką wersję czarną. W latach 2005–2006, kiedy moda była śmiała, efektowna i niestandardowa, Motorola zaprezentowała odważną wersję różową oraz limitowaną wersję złotą telefonu Razr, które wstrząsnęły światami mody i technologii. Niektórzy pamiętają może nawet pożądaną limitowaną wersję Dolce & Gabbana. Motorola była na czele kulturowej rewolucji, w której splotły się styl i wpływy mody oraz technologii. Z tymi słynnymi telefonami pokazywały się gwiazdy w pierwszych rzędach na Fashion Weekach i pozujące na czerwonym dywanie. Urządzenia te były nieodzownymi dodatkami i pomimo upływu lat pozostają we wspomnieniach fanów Motoroli.

Motorola czerpie inspirację z charakterystycznej palety barw telefonu Razr z początku stulecia i prezentuję nową kolorystykę współczesnego modelu razr: Blush Gold. Ten niezwykły odcień złotego koloru zadebiutował na Nowojorskim Fashion Week i stanowi świeże połączenie uwielbianego od lat różu oraz złota, ale wybiegające w nowe dziesięciolecie. Kolor Blush Gold przyciąga wzrok, ale pozostaje dyskretny. Odzwierciedla nowe pokolenie konsumentów, którzy cenią żartobliwość i wyjątkowość, ale są przywiązani do tradycji eleganckiego i finezyjnego wzornictwa tego urządzenia.

Światła, kamera, razr - motorola razr blush gold dostępna w Polsce

Dostępność

Motorola razr blush gold edition jest dostępna w sprzedaży w ofertach Orange, X-kom, RTV EURO AGD oraz Media Expert.

 

Źródło:
motorola