Firma Motorola od wielu lat udowadnia, że tworząc nowe produkty kieruje się przede wszystkim relacjami, które łączą, nas użytkowników ze smartfonami. Badania przeprowadzone kilka miesięcy temu pokazały, że średnio ok. 60% użytkowników śpi ze swoimi telefonami, zaś 54% w sytuacji pożaru ratowałoby przede wszystkim swojego smartfona. Smartfony zrewolucjonizowały nasze życie i coraz trudniej nam bez nich jak z nimi.

Motorola postanowiła połączyć swoje siły z Ashtonem Kutcherem – aktorem znanym z zamiłowania do nowych technologii, w ramach nowej kampanii #PhoneLove. Jej celem jest udowodnienie, jak bardzo dbamy o nasze smartfony i czy możemy liczyć na odwzajemnienie z ich strony – #PhoneLove

Moto i Ashton Kutcher rozpoczynają nową współpracę. Jako miłośnik technologii, pomysłodawca i fan produktów Moto, Ashton Kutcher weźmie udział w kilku projektach specjalnych w nadchodzącym roku.


Ashton Kutcher odwiedził już laboratoria Motoroli i będzie ściśle współpracował z inżynierami marki. Jego pierwszy projekt polega na badaniu emocjonalnych więzi użytkowników ze smartfonami. Projekt nosi nazwę #PhoneLove, a Ashton Kutcher pomaga Motoroli w inauguracji nowej kampanii, współorganizując serię eksperymentów społecznych w ramach, których Moto testuje użytkowników i ich smartfony podczas gry „Czy wolisz?”.


#PhoneLove to intensywne i nierzadko wyjątkowe relacje użytkowników ze smartfonami.

Ashton Kutcher, aby to udowodnić, przeprowadził serię społecznych eksperymentów, chcąc przekonać się, jak postępują ludzie zmuszeni do wyboru między dobrem własnym i swoich smartfonów. Cel tych eksperymentów jest prosty: dowieść, że ludzie dbają o smartfony bardziej, niż im się wydaje, ale smartfony nie zawsze im się odwzajemniają.

W Motoroli uważamy, że użytkownicy zasługują na lepsze relacje z telefonami: wzajemne i dwustronne. Nienatrętne, ale intuicyjne. Pełne wsparcia, ale bez uzależniania. Relacje, w których troska i oddanie są odwzajemniane” – głosi komunikat Motoroli.

W kampanii #PhoneLove podkreślane będą lepsze relacje ze smartfonem, jakie zapewniają produkty i funkcje w urządzeniach Motoroli. Kampania rozpocznie się od materiałów promujących polecenia głosowe Moto oraz wytrzymały, niepękający ekran w Moto X Force.

Moto X Force
Moto X Force

W ciągu kolejnych tygodni będziemy prezentować kolejne eksperymenty Ashtona pod hasłem #PhoneLove, aby bardziej dogłębnie zbadać tę teorię.

Przypominamy, iż w Polsce model Moto X Force będzie dostępny w pierwszym kwartale 2016 roku.

źródło: Motorola

Kan