„Windows 7 powraca” – to hasło nowej akcji promocyjnej HP może zyskać spore grono entuzjastów. Amerykański producent postanowił zachęcić klientów do zakupu komputera z systemem Windows 7 i w ten sposób zarobić na wielu zniechęconych do „ósemki”.


Rewolucyjne zmiany zawsze obarczone są sporym ryzykiem – Microsoft wypuszczając Windows 8 musiał zmierzyć się z przede wszystkim z przyzwyczajeniami użytkowników. Czy mu się to udało? Raczej nie, gdy popatrzymy na udziały najnowszej wersji okienek. Nowa filozofia obsługi systemu na czele z Modern UI nie spodobała się wielu użytkownikom.

HP namawia więc do zakupu komputera z Windows 7 i zaoszczędzenia przy tym 150 dolarów. Ponadto otwarcie stwierdza, że powrót „siódemki” ma miejsce ze względu na „ogólne życzenie” użytkowników. I tak oto w ofercie komputerów stacjonarnych dostępnej na jego stronie internetowej znajdziemy tylko PC-ty z Windows 7 a wśród laptopów możemy dokonać wyboru spośród obu systemów.

HP jest pierwszym producentem komputerów, który zdecydował się na promocję Windows 7 zamiast Windows 8, a jego decyzja przypomina ruchy producentów sprzętu sprzed paru lat, kiedy to w cieniu Windowa Visty rosła sprzedaż Windowsa XP.

Źródło: The Verge

Sewix