Klienci Poczty Polskiej mogą już monitorować nadane przesyłki także poprzez smartfony. Jest to możliwe dzięki internetowej aplikacji mobilnej, która umożliwia ciągły i zdalny dostęp do informacji o przesyłkach. Dzięki temu rozwiązaniu można także sprawdzić lokalizację najbliższej placówki pocztowej.
Klienci korzystający ze smarfonów dzięki aplikacji mobilnej uzyskują szybki i prosty dostęp do informacji o swoich przesyłkach. Teraz w telefonie można sprawdzić, czy przesyłka została doręczona. Wystarczy wprowadzić numer przesyłki, a system wyświetli wszystkie informacje na temat etapu realizacji usługi. Historia wyszukiwanych przesyłek jest zapisywana w pamięci aplikacji. aplikacja umożliwia również lokalizację na mapie cyfrowej placówki pocztowej znajdującej sie w kręgu zainteresowania klienta, wraz informacją o godzinach pracy placówki i telefonach kontaktowych.
– smartfon czy tablet. My również dostrzegamy w tym rynku potencjał i chcemy go wykorzystać – mówi Sławomir Żurawski, dyrektor Biura Rozwoju Usług KEP Poczty Polskiej.
Aplikacja mobilna Poczty Polskiej została oparta na platformie internetowej i nowoczesnych technologiach. Działa na każdym urządzeniu posiadającym nowoczesną przeglądarkę internetową. Jest również tak zaprojektowana, aby mogli z niej korzystać użytkownicy tabletów.
Główne funkcjonalności aplikacji:
– śledzenie przesyłki
– wyszukiwarka najbliższych placówek pocztowych w okolicy
– wyszukiwarka placówek pocztowych po adresie
– adresy oraz godziny pracy wyszukanych placówek
– nawigacja do wskazanej placówki pocztowej
– dostęp do bieżących informacji Poczty
Aplikacja jest dostępna pod adresem http://mobilna.poczta-polska.pl, korzystanie z niej jest darmowe. Autorem rozwiązania jest Sygnity.
źródło: Poczta Polska
Kan
Poczta lepiej by się nie ośmieszała. U mnie na wsi zlikwidowali pocztę, która miała bardzo dużo klientów lecz, że nie jest tam gdzie jest gmina to zrobili punkt pocztowy. Teraz jest w sklepie z odzieżą gdzie sprzedawczyni jak może oszczędza prąd a okna zastawione wiszącymi szmatkami. Jak się wchodzi to jak do nory. Dojść do sklepu trzeba pokonać bardzo bystre schody gdzie w zimie nie jest ciekawie nawet dla sprawnych ludzi. O inwalidach nie wspomnę, lecz w wykazie poczty pisze, że placówka dostosowana do osób niepełnosprawnych. Pytam się gdzie jest taka placówka. Gwarantuję wam, że inwalida tam nie dojdzie a na wózku tym bardziej chyba że potrafi jeździć po bardzo stromych schodach a jest ich około 10.
No cóż, rynek tak chciał, a jego wyroki są nieomylne.
hej zablokowałam samsunga C3530 i nie pamiętam kodu a jak wkładam kartę wyswietla mi blokada sim proszę pomocy
Wołałbym aplikację na Androida, ale taka forma też może być. znacznie wygodniejsze niż standardowa www.
Usługa sporo za póżno na rynku i powinna być już w postaci aplikacji na androida, Windows Phone czy OS
Poczta Polska zamiast wywalać kasę w błoto (zmiana logo na saksofon), czy jakieś mało potrzebne aplikacje mobilne, zrobiła by automaty pocztowe takie jak Paczkomaty Inpostu.