4 marca rusza w Polsce kolejna kampania marketingowa najnowszego systemu Microsoft – Windows 8, który swoją premierę miał 26 października 2012. Kreacja skupia się na zaletach optymalizacji Windows 8 w urządzeniach dotykowych i ich dostosowaniu do mobilnego stylu życia użytkowników. Wśród wielu dostępnych na rynku urządzeń z systemem Windows 8, każdy znajdzie model dla siebie, zyskując dostęp do nieograniczonych możliwości rozrywki.
Microsoft Windows 8
Kampania o zasięgu ogólnopolskim jest oparta na kreacji globalnej i potrwa do 19 maja 2013. Działania obejmują telewizję, digital, mobile, social media, SEM oraz lokowanie produktu. Dodatkowo, wybrane aktywności z zakresu social media i SEM zaplanowane zostały do połowy czerwca b.r.
Za lokalizację globalnej komunikacji odpowiada agencja Wunderman. Wyborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
źródło: Microsoft
Kan
Mogą sobie reklamować tylko kto im to kupi za ponad 500zł (a za wersję pro ponad 1000zł)? Kiedy do końca lutego (o ile dobrze pamiętam) wersja pro była o wiele tańsza to miałoby to sens. Sprawdza się po raz kolejny powiedzenie: „Chytry dwa razy traci”.