LG Electronics bierze udział w InfoComm 2024, największych targach audiowizualnych dla profesjonalistów w Ameryce Północnej, które odbędą się w Las Vegas w dniach 12-14 czerwca. Na stoisku wystawienniczym o powierzchni 225 metrów kwadratowych firma zaprezentuje swoje najnowsze rozwiązania w zakresie wyświetlaczy cyfrowych z technologią AI dla środowisk B2B, w tym handlu detalicznego, korporacji i edukacji.

Wśród najważniejszych atrakcji wystawy InfoComm 2024 firmy LG jest wyświetlacz Micro LED nowej generacji, który po raz pierwszy zostanie zaprezentowany publicznie. Nowo zapowiedziany model, którego premiera planowana jest na koniec tego roku, wykorzystuje technologię sztucznej inteligencji w celu poprawy jakości obrazu i wszechstronnej wydajności.
Wyświetlacz Micro LED firmy LG wykorzystuje chipy LED o wymiarach około 16 mikrometrów szerokości i 27 mikrometrów długości, aby zapewnić wysoki kontrast, wyraziste kolory i wyjątkową szczegółowość. Do produkcji i precyzyjnej oceny jakości chipów wykorzystywana jest zaawansowana technologia sztucznej inteligencji. W 136-calowym ekranie zastosowano aż 25 milionów chipów. Dodatkowo, sam wyświetlacz wykorzystuje procesor AI firmy LG do analizy jasności i odcienia chipów LED w czasie rzeczywistym, automatycznie kalibruje w celu uzyskania najlepszej możliwej jakości obrazu.

Odwiedzający stoisko LG mogą również zapoznać się z wygodnym oprogramowaniem do wyświetlaczy signage dostępnym za pośrednictwem LG Business Cloud, ekskluzywnej internetowej platformy oprogramowania B2B firmy. Należą do nich: LG DOOH Ads, rozwiązanie do zarządzania treścią LG SuperSign Cloud oraz rozwiązanie do monitorowania i zdalnego sterowania w czasie rzeczywistym LG ConnectedCare. Każdy pakiet oprogramowania pomaga zmaksymalizować efektywne wykorzystanie komercyjnych wyświetlaczy LG i zwiększyć zadowolenie klientów.
Ponadto firma LG zademonstruje na targach InfoComm 2024 swój system bezpieczeństwa LG Shield. System ten jest idealnym narzędziem w erze, w której bezpieczeństwo stało się ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej i jest w stanie chronić centralne serwery, aplikacje i systemy operacyjne przed szerokim spektrum cyberzagrożeń. LG Shield uzyskał kilka międzynarodowych certyfikatów bezpieczeństwa, w tym certyfikat Common Criteria Evaluation Assurance Level 2 (CC EAL2) oraz specyfikację bezpieczeństwa OpenChain (ISO/IEC 18974:2023).

 

 

Zaprezentowano również zaawansowane rozwiązanie reklamowe AI, przedstawione przez LG we współpracy z partnerami, które może wyświetlać reklamy dostosowane do różnych odbiorców.
Ponadto, na stoisku LG można było zobaczyć szeroką gamę monitorów zoptymalizowanych pod kątem środowisk korporacyjnych. Należą do nich monitory LG MAGNIT, które zostały wyposażone w funkcję zmiennej częstotliwości odświeżania (VRR) 144 Hz. Dzięki temu nowemu ulepszeniu użytkownicy mogą cieszyć się wysokiej jakości treściami wideo bez rozpraszania uwagi przez zrywanie lub zacinanie się ekranu. Zgodnie z certyfikatem TÜV Rheinland, LG MAGNIT zapewnia doskonałą wydajność w niskiej skali szarości, szczycąc się wyjątkową klarownością obrazu i umożliwiając użytkownikom wyraźniejsze widzenie tego, co dzieje się w najciemniejszych scenach. Wyświetlacz posiada również certyfikat zgodności kolorów w szerokim kącie widzenia.

LG MAGNIT uzyskał również certyfikaty dotyczące bezpieczeństwa produktu i użytkownika w środowisku instalacyjnym. Wyświetlacz LG jest zgodny z normami Federalnej Komisji Łączności (FCC) dotyczącymi kompatybilności elektromagnetycznej i uzyskał ocenę klasy 1 w teście powierzchniowego rozprzestrzeniania się płomienia (BS476 Part7) przeprowadzonym przez British Standards Institution (BSI). Posiada również certyfikat Eye Comfort od TÜV Rheinland za niską emisję niebieskiego światła.

LG MAGNIT All-in-One, 136-calowy monitor wyposażony we wbudowany kontroler i głośniki, jest zaprojektowany do użytku w biurach i salach konferencyjnych. Dzięki eleganckiej, przyjaznej dla użytkownika konstrukcji monitor otrzymał prestiżowe wyróżnienia w dziedzinie wzornictwa przemysłowego, takie jak Red Dot Design Award 2024 i iF Design Award 2024.
Inne imponujące produkty zaprezentowane przez LG na tegorocznych targach InfoComm to 171-calowy ekran LED signage oraz 105-calowy ekran digital signage o proporcjach 21:9. Nadające się do połączeń wideokonferencyjnych, super-duże ekrany pozwalają użytkownikom na jednoczesne wyświetlanie wielu informacji wizualnych, umożliwiając dzielenie się bogactwem danych lub materiałów wideo od dużej liczby uczestników konferencji. Dodatkowe wyświetlacze obejmują LG CreateBoard, cyfrową tablicę, która promuje interaktywną naukę i współpracę zarówno w klasach, jak i miejscach pracy. Dzięki certyfikacji Google Mobile Services, LG CreateBoard umożliwia użytkownikom płynną integrację z ekosystemem Google poprzez podłączenie ich kont Google.

Odwiedzający mogą również zapoznać się z rozwiązaniami LG dla zdigitalizowanego środowiska handlu detalicznego, w tym z cyfrowymi tablicami menu i stojącymi wyświetlaczami przeznaczonymi dla restauracji i sklepów typu drive-through. Rozwiązania firmy zapewniają doskonałą widoczność na zewnątrz dzięki wyświetlaczom o wysokiej jasności i zwiększonej trwałości dzięki wdrożeniu technologii chroniącej przed żółknięciem ekranu w wyniku długotrwałej ekspozycji na światło słoneczne.

 

– Prezentacja LG na targach InfoComm 2024, obejmująca szereg rozwiązań w zakresie wyświetlaczy cyfrowych opartych na sztucznej inteligencji dla klientów B2B, pokazuje silne zaangażowanie firmy w rozwój technologii i zaspokajanie wyjątkowych potrzeb w zakresie wyświetlania w różnych sektorach. – Paik Ki-mun, szef działu wyświetlaczy informacyjnych w LG Business Solutions Company