Nie zdziw się, jeśli twoja lodówka nagle zacznie wyświetlać reklamę. Oznacza to, że nie opłaciłeś subskrypcji LG 🙂

Firma LG chce, abyśmy płacili za to, co już kupiliśmy – sprzęt AGD. W przyszłości towary producenta będą działać na zasadzie subskrypcji, o czym poinformowała sama firma.

System nazywa się „Home as a Service„. Jego znaczenie polega na tym, że użytkownik płaci dodatkowo co miesiąc, aby na przykład jego lodówka nie wyświetlała reklam, lub aby piekarnik otrzymał dodatkowe tryby.

System będzie działał z telewizorami, lodówkami, piekarnikami, pralkami i zmywarkami, które są częścią gamy LG ThinQ i są sterowane za pomocą aplikacji.

 

AQAKV91h0Dg1Z920vJdZt7x45Z  4GRK1XAaVOs vp4nvzHpiuco7MfVWZs7kVeIWLzdnAUdfx Fyl4YrnXQa9ZrBpI

Lodówka z ekranem z serii LG ThinQ. Zdjęcie: LG

 

Bez aktywnej subskrypcji nadal będzie można korzystać z urządzenia. Jednak w tym przypadku dostępne będą tylko podstawowe funkcje, jednak urządzenia, wyposażone w ekrany, będą okresowo wyświetlać reklamę.

LG nazywa tę decyzję o wprowadzeniu subskrypcji – innowacyjną. Szacuje się, że subskrypcja pomoże zwiększyć przychody firmy do 78,9 miliarda dolarów do 2030 roku.

Tymczasem z urządzeń LG korzysta ponad 48 milionów osób w 29 krajach. Wprowadzenie płatnych usług rozpocznie się w nadchodzących latach. Nie jest jeszcze wiadomo, ile będzie kosztować „innowacyjna” subskrypcja.