Światowej klasy gamingowe monitory LG UltraGear łączą siły z najlepszymi graczami League of Legends w walce o dominację w Europie

Firma LG Electronics z dumą ogłasza, że została oficjalnym partnerem League of Legends European Championship (LEC) w sezonach 2022 i 2023. Monitory UltraGear pojawią się na scenie w czasie transmitowanych na cały świat rozgrywek, zapewniając niezwykle płynną, responsywną rozgrywkę w trakcie intensywnych meczów.

LEC to profesjonalna liga League of Legends organizowana w Europie przez Riot Games. W trakcie rozgrywek dziesięć zespołów złożonych z pięciu graczy rywalizuje o dominację w tytule, który wciąż cieszy się ogromną popularnością od premiery w 2009 roku. Przez cały czas trwania ligi firma LG będzie sponsorem takich segmentów jak Powtórki, a także najciekawszego spotkania – Meczu Tygodnia.

Nowe, dwuletnie partnerstwo z LEC pomoże LG UltraGear jeszcze bardziej rozszerzyć swoją i tak znaczącą już obecność na globalnej scenie esportu. Silne relacje marki LG UltraGear ze społecznością graczy budowano przez lata dzięki aktywnemu zaangażowaniu i najnowocześniejszym produktom, które zaspokajają potrzeby prawdziwych graczy.

Dzięki technologiom wyświetlania firmy LG, kładącym nacisk na błyskawiczny czas reakcji, wierne kolory i doskonały kontrast, monitory LG UltraGear z ekranem o rozdzielczości 4K oraz technologią Nano IPS z czasem reakcji 1 ms Gray-to-Gray (GTG) zostały docenione przez użytkowników gier na całym świecie.

 

Cieszymy się, że możemy odegrać tak kluczową rolę w jednych z najpopularniejszych zawodów esportowych na świecie. Nie możemy się doczekać, aż nasze monitory zostaną poddane próbie przez najlepszych uczestników LEC, abyśmy mogli nadal dostarczać produkty, które spełnią potrzeby najbardziej wymagających graczy – podkreślił – Seo Young-jae, szef jednostki biznesowej IT w LG Electronics Business Solutions Company.

 

Fani z całego świata mogą śledzić wszystkie wydarzenia, w tym transmisje meczów i aktualne informacje o harmonogramie na stronie lolesports.com. Śledź oficjalny profil @UltraGearGaming na Twitterze, aby wziąć udział w wydarzeniu w mediach społecznościowych i wygrać nagrody, w tym produkty UltraGear.