LG poinformował, że globalna sprzedaż smartfonów seri „L” przekroczyła próg 10 milionów sztuk. Nowa linia stylistyczna smartfonów — L-Style została zaprezentowana podczas Światowego Kongresu Technologii Mobilnych 2012 (Mobile World Congress — MWC). To kolejny śmiały krok firmy, której celem jest osiągnięcie pozycji lidera na rynku smartfonów.


Linię stylistyczną L-Style charakteryzuje pięć elementów estetycznych: Modern Square Style, który sprawia, że telefon wygodnie trzymać w ręku, Floating Mass Technology, czyli zredukowana grubość urządzenia, Seamless Layout który zapewnia intuicyjny układ klawiszy, Harmonized Design Contrast, polegający na wyważonym zastosowaniu metalicznych elementów obudowy oraz Sensuous Slim Shape, czyli smukły kształt, który od razu przyciąga uwagę.

Pierwszym modelem, który należy do linii L-Style jest Optimus L3 (w Polsce Swift L3), z wyświetlaczem 3,2-calowym, kolejny to Optimus L5 (Swift L5) z wyświetlaczem 4,0- calowym i Optimus L7 (Swift L7) z 4,3-calowym ekranem. Najnowszy smartfon z serii L LG Swift L9 ma grubość 9,1 mm i został wyposażony w wyświetlacz IPS o przekątnej 4,7 cala.

Sukces modeli z serii L i 8-cyfrowa liczba sprzedanych urządzeń dowodzą, że wielu klientom zależy na atrakcyjnym smartfonie wyróżniającym się wyjątkową stylistyką. Wszystkie modele z serii L — Swift L3, Swift L5, Swift L7 i Swift L9 — są dostępne na ponad 50 rynkach na całym świecie, w tym w Polsce.

Warto przeczytać:
Test LG Swift L3: tani i ładny
Test LG Swift L5: telefon z duszą NFC
Test LG Swift L7 (P700): sprawdza się na co dzień
Test LG Swift L9: otwarty na nowe kontakty

źródło: LG

Kan