W Starej Elektrowni przy ul. Winnickiej 3 w Warszawie miało miejsce wydarzenie, na którym zaprezentowano zupełnie inne, nowoczesne i innowaycjne oblicze   pokazu mody oraz standardowej prezentacji produktowej. Wszystko po to, by zanurzyć się w niezwykłym multimedialnym doświadczeniu, skrojonym na miarę naszych czasów.

– Firma Lenovo jest liderem nowych technologii, które dynamicznie rozwijają się zarówno w świecie biznesu, jak i na rynku konsumenckim. Technologie Smart Home oparte na sztucznej inteligencji, asystenci głosowi, składane ekrany, jak w przypadku zdobywcy 43 nagród na tegorocznych targach CES Lenovo ThinkPad X1 Fold, to coś co powoli staje się naszą rzeczywistością. Zdajemy sobie sprawę ze znaczącego wpływu, jaki wywiera rozwój technologii na branżę fashion, z jednej strony technologie VR, AR i technologie dotykowe odkrywają nowe możliwości projektowania, z drugiej zaś strony widzimy włączanie elementów technologicznych do powstających kreacji – przykładowo interaktywna część czapki czy bluzki sterowane telefonem to już nie tylko gadżety z filmów science-fiction, a zdaje się wchodzący na rynek trend – stąd też pomysł aby zaangażować się w interaktywny pokaz mody marki Kupisz. Jednocześnie kolekcja #89byRobertKupisz, czyli powrót do przełomu lat 80-tych i 90-tych, łączy się z polską premierą najnowszego urządzenia motorola razr będącego przykładem implementacji innowacyjnych elastycznych ekranów w designie nawiązującym do kultowego, pierwszego modelu motorola razr z 2004 roku, który był jednym z najlepiej sprzedających się smartfonów w historii – powiedziała Angelika Jeżewska, Senior Marketing Specialist & Brand Expert w Lenovo Polska.

Doświadczenie obejmowało 3 sfery: modę, sztukę oraz technologię. Modę reprezentowała najnowsza kolekcja Roberta Kupisza, #89byRobertKupisz,sztukę  – instalacje stylizowane na dzieła muzeum sztuki nowoczesnej, a technologię – laptopy, tablety oraz monitory marki Lenovo oraz telefony Motorola. Zamiast klasycznego pokazu mody, uczestnicy wydarzenia mogli indywidualnie obcować z kolekcją marki Kupisz na multimedialnym wernisażu, podczas którego moda była równie ważna, co brand experience. Około 400 gości miało okazję zobaczyć jak produkty Lenovo wpisały się w nowoczesne instalacje jako nośniki wizualne będące integralną częścią prezentowanej kolekcji.