InPost Mobile, aplikacja do monitorowania przesyłek, umożliwiająca także ich bezdotykowy odbiór z Paczkomatów, została w pełni zintegrowana z Huawei Mobile Services. Oznacza to, że użytkownicy najnowszych urządzeń marki opartych o HMS mogą pobrać aplikację ze sklepu AppGallery i w pełni korzystać ze wszystkich oferowanych w niej funkcji. Do tej pory aplikacja była dostępna jedynie dla starszych urządzeń Huawei opartych o GMS. Nowa wersja aplikacji zawiera także najnowszą funkcjonalność – możliwość nadania przesyłki bezetykietowo z poziomu aplikacji.

Integracja aplikacji z HMS oznacza, że z jej wszystkich funkcji mogą korzystać użytkownicy najnowszych modeli smartfonów Huawei z serii Mate 40, P40, z serii Y, Mate 30 Pro, Mate Xs oraz P smart 2021.

InPost Mobile to narzędzie dające dostęp do wszystkich niezbędnych informacji o przesyłce. Aplikacja powiadamia użytkownika o zmianie statusu paczki, przypomina o terminie jej odbioru, pozwala też dokonać płatności za pobraniem. Co więcej, umożliwia wyjęcie paczki z paczkomatu bez konieczności używania klawiatury, co jest atutem w warunkach wzmożonego rygoru sanitarnego i pozwala ominąć ewentualną kolejkę – wystarczy wybrać opcję „otwórz skrytkę zdalnie” stojąc przed paczkomatem.  Aplikacja InPost Mobile zawiera wbudowane mapy, dzięki którym użytkownik może szybko znaleźć dogodnie położony Paczkomat lub Punkt Odbioru.

 

– W okresie przedświątecznym, możliwość wygodnego korzystania z Paczkomatów InPost na pewno przyda się wszystkim użytkownikom urządzeń Huawei, tym bardziej cieszymy się, że integracja aplikacji z naszym ekosystemem została pomyślnie zakończona. AppGallery rośnie w siłę z każdym miesiącem i już teraz ponad 70% najważniejszych aplikacji lokalnych jest dostępnych na smartfonach i tabletach z HMS – mówi Witold Walczak, dyrektor rozwoju ekosystemu w Huawei CBG Polska.