Honor, młoda i innowacyjna marka smartfonów, ambitnie podchodzi do planów rozwoju w Polsce. Bliska współpraca z partnerami i nowe produkty, takie jak Honor Play z rewolucyjną technologią GPU Turbo zostaną wdrożone w naszym kraju jeszcze tego lata i wczesną jesienią. Od czerwca, za ugruntowanie pozycji marki na polskim rynku odpowiada Country Manager – Michael Jing, doświadczony w budowaniu silnej pozycji marek na europejskich rynkach.

Rok 2017 przyniósł marce Honor wiele sukcesów na całym świecie z Europą włącznie, np. w Wielkiej Brytanii odnotowała ona 200% wzrost wielkości sprzedaży. W 2018 roku liczne produkty Honor z powodzeniem weszły na rynek. Przykładowo, w ciągu miesiąca od rozpoczęcia sprzedaży w Chinach i tygodnia od światowej premiery w Londynie sprzedano ponad milion egzemplarzy modelu Honor 10, sprzedaż Honor 9 w ciągu 28 dni od premiery przekroczyła milion sztuk, a Honor View 10 uzyskał 10 wyróżnień dla najlepszego smartfonu podczas CES 2018 („Best Smartphone of CES 2018”). W Niemczech i we Francji Honor stał się bestsellerem w kategorii smartfonów i wiele modeli tej marki zajmowało miejsca w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się urządzeń w serwisie Amazon, włączając w to Honor 9 i Honor 8 we Francji oraz Honor 6X w Niemczech i we Francji.

Bazując na ogromnym sukcesie w Chinach, chcemy umocnić naszą pozycję w Europie. Moim celem jest uczynienie z Honor ulubionej przez młodych Polaków marki smartfonów” – powiedział Michael Jing, Country Manager Honor Poland – „Obecnie jesteśmy tutaj rosnącym graczem, potrzebujemy czasu na wzmocnienie rozpoznawalności marki i zwiększenie sprzedaży. Jestem przekonany, że dzięki bliskiej współpracy z partnerami i wyjątkowym produktom, które wkrótce wprowadzimy na rynek szybko ugruntujemy naszą pozycję na polskim rynku. Jeszcze tego lata i wczesną jesienią wprowadzimy do Polski Honor Play – nasz pierwszy smartfon z rewolucyjną technologią GPU Turbo1 oraz modele: Honor 7S, Honor 7A i Honor 7C.”

Michael Jing od 13 lat pracuje w branży telekomunikacyjnej w Chinach, Azji Południowo-Wschodniej i Europie. Przed objęciem obecnego stanowiska Michael zarządzał Huawei Thailand Consumer Business Group, gdzie odpowiadał za strategię biznesową, marketing i rozwój projektów. Wcześniej był dyrektorem Huawei Czech Consumer Business Group (mającą pod swoimi skrzydłami również Austrię, Słowację i Słowenię), Huawei Sweden Consumer Business Group oraz Huawei Nordic and Baltic Consumer Business Group. Michael odniósł znaczące sukcesy zarządzając biurami w Europie i Tajlandii, które z pozycji początkujących graczy wyprowadził na pozycje rynkowych liderów.

źródło: Honor