Huawei, globalny dostawca rozwiązań teleinformatycznych (ICT), przedstawił swoją pięcioletnią strategię rozwoju dla grupy biznesowej Huawei Enterprise. Huawei zamierza wzmocnić pozycję na rynku rozwiązań dla przedsiębiorstw, kładąc większy nacisk na innowacje i integrację z globalnym środowiskiem klientów biznesowych, oferując szybsze i lepszej jakości rozwiązania ICT zapewniające wyższą stopę zwrotu.
„Ze względu na duży potencjał wzrostu, rynek klientów korporacyjnych jest kluczowym elementem planów rozwojowych Huawei. Konwergencja technologii teleinformatycznych stwarza Huawei możliwość uczestniczenia w procesie ewolucji tego sektora” – powiedział William Xu, CEO grupy biznesowej Huawei Enterprise. „Dzięki wszechstronnej ofercie produktowej oraz strategicznym inwestycjom w R&D, spodziewamy się, że dochody ze sprzedaży Huawei Enterprise wyniosą 2,7 mld dolarów w 2013 roku, osiągając założony cel 10 mld dolarów do roku 2017.”
W odpowiedzi na wyzwania operacyjne, z którymi mierzy się wiele firm, Huawei przyjęło strategię współpracy partnerskiej z dystrybutorami opartej na obopólnych korzyściach. Od roku 2012 Huawei nawiązał współpracę z ponad 3,5 tys. dystrybutorów, a do końca roku 2013 liczba ta ma wzrosnąć do 5400.
Huawei będzie kontynuować strategię A Better Way, czyli pomagać klientom korporacyjnym w podniesieniu wydajności i szybszym osiągnięciu sukcesu w biznesie, dzięki zastosowaniu nowatorskich i konkurencyjnych rozwiązań teleinformatycznych.
Korzystając z wiedzy eksperckiej i bogatego doświadczenia zdobywanego na całym świecie, Huawei pomaga klientom obniżyć koszty TCO. Skoncentrowanie na ich potrzebach, wszechstronna oferta rozwiązań i produktów ICT oraz usługi serwisowe obejmujące ich cały cykl życia, przynoszą przedsiębiorstwom wymierne korzyści, obniżając koszty TCO o ponad 20 procent.
źródło: Huawei
Kan
Zostaw komentarz