W nowej reklamie HTC postanowiło trochę ponaigrywać się ze swoich najnowszych konkurentów, czyli Samsunga i Apple. Tajwański producent przekonuje, że posiadacze smartfonów konkurencji mogą zacząć chorować na pewną dziwną chorobę.

HTC One M9
HTC One M9

Reklama HTC sugeruje, że mając iPhone’a, czy też słuchawkę od Samsuga, możemy zapaść na dwie fikcyjne choroby: SAD (Samsung Affective Disorder – Afektywna Choroba Samsunga) oraz iOS (Irritable Operating System – Drażliwy System Operacyjny). Aby je wyleczyć, należy zażywać lek Cellami, który niestety ma poważne skutki uboczne: może spowodować utratę kciuka, frustrację, złość, myśli samobójcze, niekontrolowane ruchy mięśni, niebieskie zęby czy lekką zmianę barwy włosów. Na szczęście nie potrzebujemy Cellami, jeśli posiadamy HTC One M9. Wtedy „wszystko jest w jak najlepszym porządku, nasz telefon jest najlepszy”, a my możemy „cieszyć się życiem.”

Jednego tej reklamie z pewnością odmówić nie można: oryginalności. Czy jednak jest zabawna i ciekawa, oceńcie sami.

Źródło: HTC, Phone Arena

Sewix