HTC, światowy lider w dziedzinie mobilnych innowacji i projektowania, zaprezentował nową, długoterminową strategię marketingową, której twarzą będzie jeden z najbardziej rozchwytywanych hollywoodzkich aktorów – Robert Downey Jr znany z takich produkcji filmowych jak chociażby Avengers, Iron Man oraz Sherlock Holmes. Hasłem przewodnim kampanii będzie „Here’s to change” (Oto zmiany) będący akronimem nazwy HTC.

Nowa kampania jest największą inwestycją marketingową w całej – 17 letniej historii marki HTC i ma dotrzeć do klientów za pomocą szerokiego spektrum tradycyjnych i cyfrowych mediów. Pierwsza reklama z udziałem Roberta Downeya Juniora zostanie wyemitowana za pośrednictwem serwisu You Tube już 15 sierpnia 2013 roku. Po tym okresie trafi także do kin i telewizji.

Uznany za jedną z najbardziej rozpoznawalnych twarzy dużego ekranu – Robert Downey Jr podpisał dwuletni kontrakt z firmą HTC. Poza udziałem w reklamie, w której wykorzystuje swój własny, niepowtarzalny styl gry aktorskiej, Robert Downey Junior ma kształtować twórczy kierunek zmian zachodzących w produktach marki HTC, oferując szereg oryginalnych interpretacji skrótu HTC.

Hasło kampanii „Here’s to change” ma za zadanie pokazać odbiorcy zmiany, jakie dokonały się na rynku smartfonów dzięki obecności produktów sygnowanych logo HTC. Innowacyjne rozwiązania obecne w serii telefonów One, takie jak nowy ekran główny HTC BlinkFeed, mobilny system dźwięku Boom Sound oraz funkcja tworzenia profesjonalnych klipów filmowych – Video Highlights, mają pokazać jak bardzo odmieniły oblicze branży urządzeń mobilnych oraz codzienne życie użytkowników sprzętu HTC.

Cały klip z udziałem Roberta Downeya Juniora w nowej kampanii HTC będzie można znaleźć w sieci po 15 sierpnia.

źródło: HTC

Kan