Nowa aplikacja na Apple Watch – spersonalizowana informacja o połączeniach i karta pokładowa na nadgarstkach pasażerów.

Wykorzystaj swój zegarek jako kartę pokładową – aktualne informacje o rejsach wyświetlą się na Twoim nadgarstku. Dzięki specjalnie opracowanej aplikacji Apple Watch, Lufthansa oferuje teraz tę innowacyjną usługę swoim gościom. Aplikacja jest idealnym towarzyszem podróży, dostarczając pasażerom kluczowych informacji dostępnych 24 godziny na dobę. Nowa aplikacja na Apple Watch jest kompatybilna z aplikacją Lufthansy na iPhone’a i iPad’a poprzez Bluetooth. Można ją pobrać bezpłatnie z App Store.


Znaczenie aplikacji mobilnych stale rośnie. Jako wiodąca linia lotnicza chcemy nieustannie umacniać naszą pozycję – nie tylko na pokładach naszych maszyn i na ziemi, ale także w obszarze urządzeń mobilnych. Naszym celem jest dostarczeniem klientom informacji i usług w czasie rzeczywistym z każdego miejsca, aby jeszcze bardziej poprawić komfort ich podróży. Dzięki nowej aplikacji nasi pasażerowie będą mogli sprawdzać aktualności związane ze swoim rejsem bez sięgania po smartfona.” – powiedział Jens Bischof, członek Zarządu Lufthansa German Airlines ds. Sprzedaży, Produktu
i Marketingu.

Nowa aplikacja Apple Watch korzysta z technologii integrującej wszystkie informacje związane z rejsem i wyświetla je w czytelny sposób. Dzień przed zaplanowanym połączeniem przypomina pasażerom o odlocie, przesyła aktualne statusy, wyświetla godzinę odprawy, informacje o terminalu, bramce i miejscu na pokładzie. Służy również jako licznik – odliczając co do minuty czas, jaki pozostał do wejścia na pokład. Grafika została zaprojektowana specjalnie na Apple Watch. Powyższe funkcje będą na początku wdostępne jedynie dla użytkowników programu Miles&More, którzy zalogują się do aplikacji Lufthansy na iPhone’ach lub iPad’ach. Pasażerowie, którzy nie uczestniczą w programie lojalnościowym, otrzymają dostęp do tych funkcjonalności nieco później. Wszyscy goście będą mogli wyświetlić swoje karty pokładowe w Passbooku na swoich Apple Watchach i użyć ich przy odprawie. Na zegarku można będzie też wyświetlić aktualne informacje dotyczące pogody w swojej destynacji docelowej. Tak samo jak w przypadku istniejących już aplikacji, tak i tym razem o opinie i pomysły rozwoju nowej aplikacji została poproszona duża grupa pasażerów.

„Era aplikacji” rozpoczęła się dla Lufthansy w 2009 roku z dużym wyborem aplikacji na główne systemy operacyjne. Od tego czasu aplikacje Lufthansy zdobyły wiele nagród. Lufthansa była jednocześnie pierwszym przewoźnikiem, który rozwinął i uruchomił mobilną kartę pokładową, która już w 2008 roku umożliwiła odprawę bez konieczności użycia papieru. Dzisiaj ponad 50% pasażerów Lufthansy odprawia się przy jej użyciu.

źródło: Deutsche Lufthansa AG

Kan