Jesteś tutaj:-, Gadżety, Inne, Newsy-W 1 dzień Apple Watch pobił roczną sprzedaż zegarków z Android Wear?

W 1 dzień Apple Watch pobił roczną sprzedaż zegarków z Android Wear?

Najnowszy raport firmy analitycznej Slice Intelligence wskazuje, że w pierwszym dniu przedsprzedaży złożono zamówienia na prawie milion Apple Watchy. Jeśli szacunki te są prawidłowe, oznacza to, że Apple sprzedało więcej swoich zegarków w ciągu 1 dnia niż pozostali producenci smartwatchy z Anrdoid Wear przez cały 2014 rok.

Apple Watch
Apple Watch

957 tysięcy urządzeń sprzedanych w ciągu doby – niejeden producent byłby dumny z takiego wyniku, jeśli chodziłoby o smartfona, tymczasem tu chodzi o nową kategorię produktów, trafiającą do znacznie węższej grupy odbiorców. Jeśli dane dotyczące sprzedaży Apple Watcha podane przez Slice Intelligence się potwierdzą, wypadałoby je porównać ze sprzedażą smartwatchy z Androidem. Tutaj niestety również musimy bazować jedynie na szacunkowych danych podanych przez firmę Canalys. Wynika z nich, że producenci zegarków z Android Wear sprzedali łącznie 720 tysięcy tych urządzeń, tyle że w ciągu całego 2014 roku. Tego chyba nie trzeba komentować.

Apple Watch
Apple Watch

Z raportu Slice Intelligence możena dowiedzieć się również kilku innych ciekawych informacji:

  • 71 % kupujących wybrało większą wersję Apple Watcha (42 mm)
  • 62% wszystkich zamówień dotyczy najtańszej wersji Apple Watch Sport
  • przeciętny kupujący zamówił 1,3 urządzeń
  • każdy kupujący przeznaczył na zakupy przeciętnie 503,83 $
  • najpopularniejszy pasek to wersja sportowa w kolorze czarnym
  • najpopularniejsza obudowa to aluminiowa, w kolorze Space Gray

Źródło: 9to5Google, Slice Inteligence

Sewix



Autor |2015-04-13T19:44:18+02:0013 kwietnia 2015 19:44|Kategorie: Apple, Gadżety, Inne, Newsy|Tagi: , , , , |8 komentarzy

8 komentarzy

  1. Jo 13 kwietnia 2015 w 17:52 - Odpowiedz

    ..to źle świadczy o stanie umysłowym ludzi.. (w mojej subiektywnej opinii)..

    • zbyszekswce 13 kwietnia 2015 w 18:10 - Odpowiedz

      to źle świadczy przede wszystkim o stanie naszych prywatnych finansów – sory, ale jakbym nie liczył – NIE DAŁBYM RADY WYWALIĆ NA TO COŚ PRAWIE 2K PLN – i mówię to jako wielki fan Apple i OGROMNY FAN ZEGARKÓW. A tam jak widać – kasa leje się strumieniami… smutne…

    • Blom 13 kwietnia 2015 w 20:46 - Odpowiedz

      Tyle, że tam iWatch kosztuje max. 20% pensji, w Polsce kosztuje dwie pensje, jeśli nie trzy. Mamy skutki „konkurencyjności”, jesteśmy tanią siłą roboczą, której na nic nie stać, takie europejskie Chiny 🙄 Co do samego zegarka, widać, że sprzedaje się „emejzing”, smartwatche generalnie nic nie potrafią i każda cena za nie jest zawyżona.

    • zbyszekswce 13 kwietnia 2015 w 22:12 - Odpowiedz

      To nie są skutki „konkurencyjności” bo pod względem pracowitości i jakości wykonania możemy wg. mnie konkurować na arenie międzynarodowym z każdym. Biedę zawdzięczamy naszym kochanym „Panom i Władcom” – celowo z błędem – którzy rozsprzedali wszystko za grosze robiąc z nas tanią siłę roboczą – a wiadomo co łatwo przyjdzie, tego się nie szanuje… Tyle w temacie…

  2. morpheus 13 kwietnia 2015 w 18:27 - Odpowiedz

    To jest w 100% chore.

  3. wis 13 kwietnia 2015 w 18:36 - Odpowiedz

    [quote]
    i co? dobry smartcover przekona Cię do zakupu. to fajny i miły dodatek ale ma zapewniać wygodę, jeżeli mu nie odpowiada to po co ma na siłę używać.
    ja bym używał. [/quote]nie , nie smartcover mnie przekonuje do zakupu, tego jestem pewien, zastanawiam sie nad zakupem akcesoriów

  4. Art 13 kwietnia 2015 w 19:27 - Odpowiedz

    Amerykański sen, nie ważne czy warto ale trzeba mieć 😄

  5. qx 14 kwietnia 2015 w 05:36 - Odpowiedz

    No naprawę Apple to ma wyznawców (czytaj. frajerów) – stadami lecą kupować kota w worku.

Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.