Najnowszy raport firmy analitycznej Slice Intelligence wskazuje, że w pierwszym dniu przedsprzedaży złożono zamówienia na prawie milion Apple Watchy. Jeśli szacunki te są prawidłowe, oznacza to, że Apple sprzedało więcej swoich zegarków w ciągu 1 dnia niż pozostali producenci smartwatchy z Anrdoid Wear przez cały 2014 rok.

Apple Watch
Apple Watch

957 tysięcy urządzeń sprzedanych w ciągu doby – niejeden producent byłby dumny z takiego wyniku, jeśli chodziłoby o smartfona, tymczasem tu chodzi o nową kategorię produktów, trafiającą do znacznie węższej grupy odbiorców. Jeśli dane dotyczące sprzedaży Apple Watcha podane przez Slice Intelligence się potwierdzą, wypadałoby je porównać ze sprzedażą smartwatchy z Androidem. Tutaj niestety również musimy bazować jedynie na szacunkowych danych podanych przez firmę Canalys. Wynika z nich, że producenci zegarków z Android Wear sprzedali łącznie 720 tysięcy tych urządzeń, tyle że w ciągu całego 2014 roku. Tego chyba nie trzeba komentować.

Apple Watch
Apple Watch

Z raportu Slice Intelligence możena dowiedzieć się również kilku innych ciekawych informacji:

  • 71 % kupujących wybrało większą wersję Apple Watcha (42 mm)
  • 62% wszystkich zamówień dotyczy najtańszej wersji Apple Watch Sport
  • przeciętny kupujący zamówił 1,3 urządzeń
  • każdy kupujący przeznaczył na zakupy przeciętnie 503,83 $
  • najpopularniejszy pasek to wersja sportowa w kolorze czarnym
  • najpopularniejsza obudowa to aluminiowa, w kolorze Space Gray

Źródło: 9to5Google, Slice Inteligence

Sewix