Na rynku pojawiła się kolekcja stylowych etui dedykowanych nowemu iPhone’owi 6 i 6 Plus sygnowanych logo adidas. Skórzane pokrowce ozdobione słynnym motywem trzech pasków wyszytych na górze akcesorium oraz znakiem koniczyny w różnorodnych kolorach są nie lada gratką dla fanów sportowego designu. Podszewka z mikrofibry chroni telefon przed zarysowaniem, podczas gdy oko kamery zabezpieczone jest obudową z wytrzymałego tworzywa. Kolekcja przeznaczona jest dla osób, które nie boją się zostać zauważone.


Konstrukcja etui składa się z poliuretanowej ramki oraz skórzanego obszycia z motywem trzech pasków oraz logo marki po obu stronach akcesorium. Specjalnie przygotowane wycięcia w strukturze obudowy zapewniają swobodny dostęp do przycisków funkcyjnych smartfona.
Oryginalne etui typu booklet dedykowane nowemu iPhone’owi 6 i 6 Plus posiada charakterystyczny znak koniczynki na przedzie oraz wyszyte trzy paski po obu stronach. Akcesorium wyposażono ponadto w kieszonkę, w której można przechowywać kartę płatniczą bądź dowód tożsamości.


Ochronne etui typu flip case wykonano z wytrzymałego poliwęglanu oraz skóry. Motyw trzech pasków widnieje zarówno na froncie, jak I z tyłu pokrowca. The iconic 3-Stripes are stitched on the front and back. Ukryty, magnetyczny zatrzask oraz wnętrze’ obszyte mikrofibrą gwarantują ekstra ochronę smartfona.

Ceny akcesoriów z nowej kolekcji zawierają się w przedziale 100 zł – 120 zł. Dostępność etui zapowiedziano na połowę października. Zakupu można dokonać poprzez sklep internetowy marki Apple (www.apple.com), w stacjonarnych salonach sprzedaży marki, u wybranych autoryzowanych resellerów sprzętu Apple, w sklepach z elektroniką, a także u operatorów sieci komórkowych czy w firmowych salonach sprzedaży marki adidas.

źródło: adidas Group

Kan