Opaski sportowe stały się ostatnimi czasy bardzo modnym gadżetem, a dla niektórych ludzi nierozłącznym towarzyszem życia. Na początku tego roku szwajcarska marka MyKronoz wypuściła na rynek opaskę fitness o nazwie ZeFit, a niecały rok po premierze doczekaliśmy się jej następcy: mowa o ZeFit2.
Specyfikacja
– wymiary 48 x 20 x 9,3 mm
– waga 21,5g
– Bluetooth 4.0 BLE (zasięg do 5 metrów)
– bateria 55 mAh
– wyświetlacz dotykowy OLED 128×32 pikseli
– temperatura pracy -20’C do +40’C
– wodoodporność IP67
Wykonanie
Opaska wykonana bardzo solidnie i estetycznie. W przeciwieństwie do swojego poprzednika posiada zdejmowany gumowy pasek, który dostępny jest w 9 wersjach kolorystycznych i bez problemów można wymienić go na nowy.
Pasek jest giętki i elastyczny lecz sposób jego zapięcia wymaga użycia niemałej siły i precyzji, by trafić celnie i skutecznie w odpowiedni otwór na pasku. Poprzednia wersja smartbanda posiadała funkcyjny przycisk pod wyświetlaczem – tutaj mamy dotykowy wyświetlacz za pomocą którego poruszamy się po „menu”.
W dolnej części ZeFit2 znajduje się pięć styków do ładowania – ładujemy za pośrednictwem magnetycznej przystawki i dołączonego krótkiego kabelka micro USB.
Jest to o wiele wygodniejsze niżeli u poprzednika. W pierwszej generacji ładowanie odbywało się poprzez założenie klipsa i podłączenie kabelka. W najnowszej opasce odbywa się to szybciej i wygląda lepiej… lecz trzeba uważać bo już delikatne pociągnięcie za kabelek powoduje odpięcie się magnetycznej końcówki od opaski.
Plastikowa ramka w kolorze chromu okalająca wyświetlacz dodaje opasce charakteru i elegancji, w szczególności w połączeniu z czarnym bądź szarym paskiem. Aczkolwiek z innymi kolorami również wygląda ładnie i schludnie.
W mojej opinii dużo za duża.
Jak na tego typu sprzęt to nie jest z tą ceną najgorzej 😉
Cześć, może ktoś ma podobny problem. Otóż mój Kazam Tornado po utraceniu połączenia z opaską poprzez oddalenie się od telefonu nie nawiązuje ponownego połączenia z nią. Muszę wyłączyć i włączyć ponownie bluetooth i logować się w aplikacji Zefit. Gdy testowałem opaskę na telefonie mojej narzeczonej problem ten nie występował, nawet jeśli się oddaliłem od telefonu i zerwało się połączenie to gdy się do niego z powrotem zbliżyłem synchronizacja i powiadomienia działają automatycznie. nie wiem jak rozwiązać ten problem, myślę że wina leży po stronie mojego telefonu