iDream, należąca do Eurotel sieć sklepów ze sprzętem Apple, rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową, na którą składają się: wizerunkowa kampania związana z debiutem rynkowym nowego iPada Air 2, akcja „Gotowy do akcji” w ramach której do każdego zakupionego MacBooka Air dodawany jest pakiet MS Office 365 w prezencie, oraz kampania prezentująca świąteczną ofertę produktów Apple dostępną w sklepach iDream (z claimem: „Ten prezent ma niejeden dar”). Kampania obejmuje outdoor, radio, Internet, prasę i działania POS. Całość działań potrwa do Świąt.


Kampania nowego iPada Air 2 toczy się pod hasłem przewodnim „Włączasz. I działasz. Potężna moc w najbardziej minimalnej postaci”. Jej celem jest budowanie wizerunku marki iDream jako sieci sklepów, w której można komfortowo zapoznawać się z nowościami Apple, jak i zachęcenie do kupna nowego iPada Air 2.

Wszystkie działania (dotyczące zarówno launchu iPad Air 2, jak i zestawów MacBook Air + MS Office 365 oraz oferty świątecznej) toczą się równolegle na poziomie lokalnym , w miastach w których obecne są salony iDream (Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Kielcach, Olsztynie i Szczecinie), jak i centralnym – obejmując media ogólnopolskie i wspierając całą sieć sklepów iDream.


Sieć iDream liczy sobie obecnie siedem salonów, umiejscowionych w: Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Kielcach, Olsztynie i Szczecinie. Od dwóch miesięcy iDream oferuje również usługi serwisowe sprzętu marki Apple. Poza siecią salonów Apple Premium Reseller, pod marką iDream działa również sklep internetowy oferujący paletę produktów marki Apple (www.iDream.pl ). Klienci e-sklepu mają możliwość odbioru osobistego zakupów we wszystkich stacjonarnych punktach sprzedaży.

źródło: Eurotel

Kan