To nie pierwsza próba Facebooka podejścia do tematu znikających wiadomości. Wcześniej firma chciała przejąć popularnego Snapchata oraz wypuściła bardzo podobną aplikację o nazwie Slingshot. Teraz chce wprowadzić zmiany na Facebooku.

Facebook
Facebook

Wysyłanie wiadomości z ustalonym terminem ważności, po którym „znikają” one z sieci, stało się podstawą sukcesu popularnego Snapchata, który w USA wśród nastolatków jest populaniejszy od Twittera. Nic dziwnego, że fenomenem tym zainteresował się Facebook, który próbował nawet wykupić serwis, oraz tworzyć własne aplikacje na wzór Snapchata.

Teraz serwis Zuckerberga wziął się za testy znikających wiadomości w aplikacji Facebooka na iOS. Użytkownicy iPhone’ów i iPadów mogą skorzystać z opcji, która pozwala im określić czas, po którym ich post wygaśnie – od 1 godziny do 1 tygodnia. Oczywiście po zniknięciu z osi czasu minie zapewne jeszcze kilka miesięcy, zanim zostanie wiadomość zostanie usunięta z serwerów offline Facebooka.


Źródło: PhoneArena

Sewix