Dzięki nowej aplikacji mobilnej pasażerowie Przewozów Regionalnych mogą szybko i wygodnie kupować bilety kolejowe za pomocą smartfonów i tabletów. Aplikację mobilną dla największego krajowego przewoźnika kolejowego przygotowała firma CallPay.

Przewozy Regionalne wspólnie z firmą CallPay wprowadziły mobilną aplikację, dzięki której każdy pasażer używający smartfona lub tabletu może zaoszczędzić czas, kupując bilety choćby na chwilę przed odjazdem pociągu! Nowa aplikacja jest bardzo intuicyjna w obsłudze. Największą zaletą aplikacji CallPay jest możliwość podpięcia karty płatniczej, dzięki czemu opłata za bilet pobierana jest bezpośrednio z konta użytkownika. W przeciwieństwie do pasażerów komunikacji miejskiej, którzy również korzystają z aplikacji sprzedażowych, klienci Przewozów Regionalnych nie muszą wcześniej doładowywać wirtualnego konta. System działa w technologii MasterCardŸ Mobile, która gwarantuje wysoką jakość usług i bezpieczeństwo dokonywanych transakcji.

Kupowanie biletów przez aplikację CallPay z pewnością przypadnie do gustu pasażerom korzystającym z serwisu biletyregionalne.pl. Bilet zakupiony w aplikacji zapisuje się w pamięci telefonu, zatem aby wyświetlić go do kontroli, urządzenie, na którym uruchomiona jest aplikacja, nie musi mieć dostępu do Internet (funkcja działa w trybie offline). Udostępnienie biletu następuje 5 minut po dokonaniu zakupu.

Usługa jest dostosowana do najnowszych standardów aplikacji mobilnych. Można ją pobrać bezpłatnie z App Store (system iOS) i Google Play (system Android). Po zainstalowaniu jej należy zweryfikować dane konta użytkownika. W przyszłości aplikacja będzie dostępna także w wersji na urządzenia wyposażone w system Windows Phone.

Zasady korzystania z biletów zakupionych za pośrednictwem systemu eCallPay: Tutaj

źródło: Przewozy Regionalne

Kan