Panasonic we współpracy z firmą Poltys, dostawcą oprogramowania opracował pakiet aplikacji mobilnych – Asystent Komunikacyjny (CA). Rozwiązanie, przeznaczone dla firm, umożliwia pracownikom, partnerom i dostawcom pozostawanie ze sobą w stałym kontakcie.

System integruje serwer Panasonic KX-NS1000 z pulpitem CA. Pozwala tym samym na bezproblemową pracę pulpitu i urządzeń mobilnych dzięki wykorzystaniu jednego, tego samego sparowanego numeru telefonu.

Mobilne rozwiązanie CA pozwala na obsługę poczty głosowej, czatu czy sprawdzanie stanu obecności użytkowników za pomocą pulpitu, przy użyciu jednej prostej aplikacji mobilnej. Dzięki temu zapewnia stałą łączność pracowników z dowolnego miejsca, a co za tym idzie nieprzerwaną i efektywną pracę – mówi Carlos Osuna, Marketing Manager for Communication Solutions w Panasonic. – Mobilni użytkownicy mogą łatwo uzyskać dostęp do informacji z centrali, mając pewność, że żadna rozmowa nie zostanie pominięta. Klientom zaś wystarcza znajomość tylko jednego numeru telefonu – dodaje.

Mobile rozwiązanie CA jest łatwe w konfiguracji i proste w obsłudze. Działa jako rozszerzenie centrali PBX, zapewniając usprawnienie komunikacji biznesowej, dzięki takim funkcjom, jak połączenia wideo, czat, możliwość udostępniania zdjęć czy plików, rejestr aktywności, a także podgląd stanu obecności użytkowników i listy kontaktów.

System jest wyposażony w funkcję Follow Me, umożliwiającą wykonywanie i odbieranie połączeń za pośrednictwem centrali PBX. Takie rozwiązanie pozwala na komunikowanie się z klientami w biurze i poza nim bez dodatkowych opłat za połączenia wykonywane na przykład z własnego telefonu komórkowego czy domowego telefonu stacjonarnego.

Mobilna Google Play.

źródło: Panasonic

Kan