Panasonic we współpracy z firmą Poltys, dostawcą oprogramowania opracował pakiet aplikacji mobilnych – Asystent Komunikacyjny (CA). Rozwiązanie, przeznaczone dla firm, umożliwia pracownikom, partnerom i dostawcom pozostawanie ze sobą w stałym kontakcie.
System integruje serwer Panasonic KX-NS1000 z pulpitem CA. Pozwala tym samym na bezproblemową pracę pulpitu i urządzeń mobilnych dzięki wykorzystaniu jednego, tego samego sparowanego numeru telefonu.
– Mobilne rozwiązanie CA pozwala na obsługę poczty głosowej, czatu czy sprawdzanie stanu obecności użytkowników za pomocą pulpitu, przy użyciu jednej prostej aplikacji mobilnej. Dzięki temu zapewnia stałą łączność pracowników z dowolnego miejsca, a co za tym idzie nieprzerwaną i efektywną pracę – mówi Carlos Osuna, Marketing Manager for Communication Solutions w Panasonic. – Mobilni użytkownicy mogą łatwo uzyskać dostęp do informacji z centrali, mając pewność, że żadna rozmowa nie zostanie pominięta. Klientom zaś wystarcza znajomość tylko jednego numeru telefonu – dodaje.
Mobile rozwiązanie CA jest łatwe w konfiguracji i proste w obsłudze. Działa jako rozszerzenie centrali PBX, zapewniając usprawnienie komunikacji biznesowej, dzięki takim funkcjom, jak połączenia wideo, czat, możliwość udostępniania zdjęć czy plików, rejestr aktywności, a także podgląd stanu obecności użytkowników i listy kontaktów.
System jest wyposażony w funkcję Follow Me, umożliwiającą wykonywanie i odbieranie połączeń za pośrednictwem centrali PBX. Takie rozwiązanie pozwala na komunikowanie się z klientami w biurze i poza nim bez dodatkowych opłat za połączenia wykonywane na przykład z własnego telefonu komórkowego czy domowego telefonu stacjonarnego.
Mobilna Google Play.
źródło: Panasonic
Kan
Ciekawe, czy ta aplikacja będzie też na toughpadach? jeżeli tak to widać, że Panas mocno wchodzi w segment biznesowy