Groupon zaprezentował zaktualizowane aplikacje mobilne na platformy Android, iPhone i iPad. Wprowadzone zmiany i nowe rozwiązania podporządkowane są jednemu celowi – sprawienie, że zakupy na Grouponie będą dla klientów łatwe i wygodne jak nigdy dotąd. Także te przed zbliżającymi się świętami.


Najważniejsze zmiany w aplikacjach mobilnych Groupon, pobranych już przez ponad 50 mln użytkowników i dostępnej w 43 krajach na całym świecie:

  • funkcja geolokalizacji ułatwia użytkownikom odnalezienie najlepszych ofert w okolicy, niezależnie od tego czy znajdują się w rodzinnym mieści, czy też podróżują,
  • lepsze doświadczenie użytkowników dzięki ułatwieniom w obsłudze i nawigacji zaczerpniętym z nowej strony; zmianie uległa zarówno strona startowa, której zawartość można teraz wygodnie personalizować, jak i wszystkie pozostałe moduły,
  • możliwość kupowania ofert na prezent i wysłania jej bezpośrednio z aplikacji do obdarowanej osoby wraz z osobistą notatką,
  • powiększyła się lista krajów, w których można już korzystać z aplikacji w wersji na urządzenia iPad: Austria, Chile, Kolumbia, Francja, Kanada, Irlandia, Meksyk, Nowa Zelandia, Peru, Filipiny, Portoryko, Rosja oraz Tajlandia,
  • w Polsce aplikacja Groupon w wersji na iPady będzie dostępna w grudniu br.

Nowe wersje aplikacji Groupon można pobrać z iTunes App Store oraz Play Market. Więcej informacji o rozwiązaniach mobilnych Groupon można znaleźć na stronie Groupon Mobile.

źródło: Groupon

Kan