Grupa Generali Polska przygotowała bezpłatną aplikację mobilną ‘Generali Auto’. Ta innowacyjna aplikacja na smartfony i tablety wspiera użytkowników w przypadku wystąpienia wypadku komunikacyjnego, pozwala na uproszczone zgłoszenie szkody komunikacyjnej, majątkowej a także szkód osobowych z grupowych ubezpieczeń na życie.


Poza podstawowymi funkcjonalnościami, dzięki aplikacji Generali, użytkownicy mogą samodzielnie dokonać kalkulacji składki ubezpieczenia pojazdu. To narzędzie ma także dodatkowy wymiar –pozwala uniknąć zakupu pojazdu o niepewnej historii szkodowej oraz dokonać jego wstępnej, szacunkowej wyceny. „Generali Auto” dostępna jest za darmo na platformach „App Store” i „Google Play”.


Aplikacja mobilna Generali to innowacyjne narzędzie, które jako jedyne na rynku pozwala kierowcom w ciągu zaledwie kilku sekund skalkulować wysokość składki OC i AC oraz skontaktować się z Agentem w celu dokonania zakupu polisy, a także poznać historię szkodowości samochodu i jego szacunkową wycenę.

Aplikacja pozwoli nie tylko poznać wykaz szkód, ale także ich wartość, a więc samemu oszacować czy była to naprawa szyby, czy raczej poważny wypadek. A to wszystko dostępne tylko na podstawie zeskanowanego 2D AZTEC kodu z dowodu rejestracyjnego auta.


Po zeskanowaniu tzw. 2D AZTEC kodu z dowodu rejestracyjnego użytkownik aplikacji Generali może sprawdzić szacunkową wycenę pojazdu, wykorzystując informacje z bazy danych firmy Eurotax. Choć wycena jest szacunkowa – tzn. finalny koszt pojazdu jest uzależniony od szczegółów wyposażenia dodatkowego w danym samochodzie – to Generali dołożyło wszelkich starań, aby kalkulacja ceny pojazdu była maksymalnie dokładna. W tym celu użytkownik w przejrzysty sposób wybiera dokładny model pojazdu i jego przebieg, które to parametry maksymalnie precyzują wycenę pojazdu.

Generali Auto wśród całej gamy funkcjonalności daje użytkownikowi możliwość zgłoszenia szkody komunikacyjnej, majątkowej oraz szkód osobowych z grupowych ubezpieczeń na życie. Prosty formularz pozwala przesłać za pomocą telefonu wszystkie dane potrzebne do wypłaty odszkodowania. Bardzo przydatną funkcjonalnością jest umożliwienie Klientowi załączenia zdjęć zrobionych bezpośrednio na miejscu zdarzenia. Specjalne okna pop-up przypominają o przygotowaniu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia i likwidacji szkody. Aplikacja umożliwia wypłatę wybranych świadczeń już w 24 godziny od zgłoszenia (grupowe ubezpieczenia na życie)

Aplikacja posiada w menu opcję „Po wypadku”, która podpowie uczestnikowi zdarzenia nie tylko jak wezwać pomoc czy assistance, kiedy warto wezwać policję, ale także jak udzielić pierwszej pomocy i zabezpieczyć miejsce zdarzenia. Użytkownik znajdzie także informacje o tym, jakie dane musi zanotować na miejscu zdarzenia i jakich dokumentów potrzebuje do zgłoszenia i likwidacji szkody.

Aplikacja dostępna jest również na stronie internetowej Generali: http://www.generali.pl

Dodatkowe informacje i funkcjonalności

Aplikacja mobilna daje Klientom Generali możliwość bezpośredniego skontaktowania się z Centrum Obsługi Klienta, znaleźć najbliższą placówkę oraz zapoznać się z ofertą produktową.

źródło: Generali Polska

Kan