Freebee – mobilna platforma do tworzenia i prowadzenia programów lojalnościowych oraz elektroniczny portfel na karty członkowskie – rozszerza portfolio restauracji dostępnych w ramach aplikacji. Do grona partnerów Freebee dołączyły właśnie warszawskie punkty: legendarny Cafe-Bar Szpilka, Cofeina Cafe i Klubokawiarnia Konstytucja w Śródmieściu, Organic Corner Food Store & Bistro na Mokotowie, Cafe Peron w Wawrze, Bar Aloha na Białołęce, d’Amico Bistro Siciliano na Saskiej Kępie. Do nowych śląskich partnerów Freebee należą Rebelia Pub & Restaurant w Chorzowie oraz Karczma u Koziołka w Tychach.


W sumie aplikacja Freebee obejmuje już blisko 400 firm i instytucji – oferujących programy lojalnościowe – zlokalizowanych w 24 miastach Polski.

Aktualnie wśród licznych gastronomicznych partnerów Freebee znajdują się także: sieć „zielonych restauracji” Salad Story w Warszawie, Poznaiu i Wrocławiu, warszawskie Thai WOK, Dr Kava, Greek House, wrocławski Cukier Lukier, GRECO – sieć greckich restauracji w wielu miastach w Polsce (Wrocław, Olsztyn, Katrowice, Konin, Gniezno, Bydgoszcz, Białystok, Toruń), Weranda Family i Pizzeria Tivoli w Poznaniu czy The Mexican w Łodzi. Ponadto, dzięki aplikacji Freebee programy lojalnościowe rozwijają liczne mniejsze restauracje, kawiarnie, puby, jak również studia urody i fitnessu, kwiaciarnie, myjnie samochodowe oraz punkty napraw.

Freebee to mobilna platforma do tworzenia i prowadzenia programów lojalnościowych oraz udziału w tych programach „tu i teraz”, czyli bez potrzeby gromadzenia i noszenia przy sobie stempelkowych i plastikowych kart lojalnościowych. Zasada działania Freebee opiera się na wykorzystaniu kodów QR, czyli zakodowanych obrazków, umożliwiających zapisywanie i odczyt informacji za pośrednictwem czytników w telefonach komórkowych.

Telefony komórkowe stały się już minikomputerami. Obecnie 6-7 mln osób w Polce posiada smartfona, a według prognoz GfK Polonia odsetek użytkowników smartfonów w Polsce będzie znacznie wzrastał i na koniec 2012 roku osiągnie 41%. To stwarza doskonałe perspektywy zarówno dla aplikacji Freebee, jak i dla naszych partnerów, chcących wspólnie z nami budować oraz rozwijać programy lojalnościowe. Platforma jest niezwykle prosta w obsłudze od samego początku: rejestracja firmy trwa kilkanaście minut, nie trzeba inwestować w dodatkowy sprzęt czy materiały – wystarczy tylko dostęp do Internetu i drukarki. Panel zarządzania programem jest intuicyjny, a dodatkowo każdy z naszych partnerów jest pod stałą opieką handlowca. To wszystko za bardzo niskie opłaty, uzależnione od wyników osiąganych wspólnie z Freebee – dodaje Aymeric Monod-Gayraud, prezes zarządu New Media Ventures.

Aplikację Freebee przeznaczoną na smartfony z systemem operacyjnym Google Play i App Store lub bezpośrednio ze strony www.getfreebee.pl. Można ją również śledzić na Facebook (www.facebook.com/freebeePL).

Więcej na temat platformy: Freebee: Nadciąga rój (przyjaznych) pszczół

źródlo:

Kan