Na rynku zadebiutował Neon Blitz – gra w modelu free to Play (F2P) dostępna na urządzenia z systemem iOS oraz Android. Neon Blitz, to następca Neon Manii, która dotychczas miała ponad 1,7 mln pobrań. W odróżnieniu do swej starszej siostry, Neon Blitz jest grą Freemium – pierwszą z kilku planowanych gier w modelu F2P które w tym roku zaproponuje Vivid Games.

Neon Blitz
Neon Blitz

Neon Blitz to 800 kolorowych, pulsujących neonów, czekających na rozświetlenie przez graczy – w tym uliczne szyldy, znane miejsca, elementy imprezowe, sportowe symbole, muzyczne ikony i wiele innych. Zadaniem graczy jest jak najdokładniejsze i najszybsze obrysowywanie za pomocą palców różnorodnych kształtów neonów pojawiających się na ekranie w ciągu 60-sekundowej rundy.


Oprócz Neon Blitz i Real Boxing do sprzedaży trafi w tym roku kolejnych kilka autorskich tytułów spółki m.in. BMX Jam, Gyro, oraz kolejna wersja hitu Ski Jumping 2013. Rozszerzeniu ulegną również kanały dystrybucji.

Tym razem mieliśmy na celu wprowadzenie o wiele bardziej intensywnej i zorientowanej społecznościowo rozrywki, zarówno dla istniejącej bazy fanów jak i nowych graczy. 60-sekundowe rozgrywki są idealnie dopasowane do chwil, w których po prostu chcesz zagrać w szybką grę. Dodatkowo, ścisła integracja z Facebookiem wprowadza całkowicie nowy wymiar zabawy. Zamierzamy również co tydzień dodawać nowe wyzwania i konkursy aby gra była niezmiennie świeża – mówi Remigiusz Kościelny, Prezes Vivid Games.

źródło: Vivid Games

Kan