Produkty Apple zdominowały światowy rynek tabletów, to właśnie amerykański gigant stworzył modę na te urządzenia i umiejętnie ją podtrzymuje. Vobis właśnie wprowadził do sprzedaży drugą generację iPada, oferując pełen zestaw jego modeli.
Podstawowy model iPad 2 16 GB Wi-Fi kosztuje 1999 zł, do wyboru mamy dwa klasyczne kolory obudowy: białą i czarną. O 500 zł jest droższa podobna wersja, ale z dyskiem 32 GB. Ten model (łączność Wi-Fi) z największym dostępnym wewnętrznym dyskiem (64 GB) można kupić w Vobis za 2899 zł. Cena linii z wbudowanym modemem 3G, który znacznie podnosi mobilność urządzenia, zaczyna się od kwoty 2599 zł, za wersję 16 GB.
Pełną listę dostępnych modeli i konfiguracji wraz z opisami i cenami, znajdziemy na vobis.pl. Wszystkie tablety Apple sprzedawane w Vobis objęte są 12-miesięczną gwarancją.
Ale iPad 2 to nie tylko wysokiej jakości hardware, ale też cała masa różnego użytecznego oprogramowania, dostępnego w AppStore, często za darmo. W tej chwili na wirtualnych pólkach znajduje się ponad 90.000 pozycji, podzielonych na kategorie tematyczne. Warto też pamiętać, że coraz więcej wydawców popularnych gazet i magazynów, oferuje specjalne wersje swoich tytułów na iPada. Jest to trend obecny również na naszym rynku.
O popularności iPada na polskim rynku opowiada Bartosz Stodolny, odpowiedzialny w Vobis m.in. za segment tabletów: Jest to zjawisko bardzo lifestylowe i tak jak większość produktów Apple, iPad jest otoczony swoistym kultem fanów marki i wielu potencjalnych klientów. W takim przypadku, walory technologiczne spadają na drugi plan, liczy się przede wszystkim trend, design i pewna elitarność produktu. Już parę dni po wprowadzeniu do oferty iPada 2, widzimy spore zainteresowanie nim. Obecnie jeszcze ciężko to porównać ze sprzedażą „jedynki”. Po pierwsze, dlatego, że iPad 2 jest na stałe tylko w wybranych salonach plus sklep internetowy, reszta sieci Vobis ma go w ofercie na zamówienie. Po drugie – urządzenia są w stałej ofercie dopiero od tygodnia, także nie sposób jeszcze wyrobić sobie opinię o sprzedaży. To, co można już powiedzieć to fakt, że premiera iPada 2 w Vobis na pewno się udała.
źrodło: Vobis
Kan
Wolę Asusa Transformera za 1,5k.
„walory technologiczne spadają na drugi plan, liczy się przede wszystkim trend, design i pewna elitarność produktu.” Ech po fan-bojach jabłka robi się kolejny. Szkoda mi takich ludzi, którzy kierują się modą, logiem… a nie choćby specyfikacją.
LOL, Stodolny ma chyba 17 lat i pracuje do 1 wrzesnia bo pozniej szkola.
12-miesięczną gwarancją???
Powinna być 24m-ce. Oznacza to tylko, że jakość tych urządzeń pozostawia wiele do życzenia. Poza tym Te produkty przypominają wyglądem ramkę na zdjęcia, która zrobił kiedyś mój dziadek … A więc zrzynka na całego 😉
A tak całkiem serio…
Jeżeli walory technologiczne spadają na drugi plan, to co ma być na pierwszym? Prawny zakaz dla konkurencji? A może elitarność produktu??
Tylko, że elita myślących nie „pije win z datą ważności czyli jaboli”…
Innymi słowy nie maja nic do zaoferowania, więc próbują na siłę zablokować konkurencję.