Microsoft zaktualizował oficjalne oprogramowanie Microsoft Office Google Play, zoptymalizowane pod kątem telefonu z systemem Android. Umożliwia uzyskiwanie dostępu do dokumentów programów Microsoft Word, Microsoft Excel i Microsoft PowerPoint oraz ich wyświetlanie i edytowanie z niemal dowolnego miejsca.


Dzięki obsłudze wykresów, animacji, grafik SmartArt i kształtów dokumenty wyglądają jak w oryginale. Wprowadzanie szybkich zmian i dodawanie komentarzy w dokumencie nie narusza formatowania ani zawartości.


KLUCZOWE FUNKCJE:
Dostęp do dokumentów praktycznie z każdego miejsca:

  • Środowisko chmury — telefon umożliwia dostęp do dokumentów pakietu Office przechowywanych w usługach OneDrive, OneDrive dla Firm i w programie SharePoint.
  • Ostatnio używane dokumenty — pakiet Office Mobile jest połączony ze środowiskiem chmury. Dokumenty, które były ostatnio wyświetlane na komputerze, są łatwo dostępne na telefonie w panelu ostatnio używanych dokumentów.
  • Załączniki do wiadomości e-mail — dokumenty pakietu Office dołączone do wiadomości e-mail można wyświetlać i edytować*.

Dokumenty pakietu Office:

  • Doskonale wyglądające dokumenty — dzięki obsłudze wykresów, animacji, grafik SmartArt i kształtów dokumenty programów Word, Excel i PowerPoint wyświetlane na telefonie wyglądają wspaniale.
  • Optymalizacja dla telefonu — programy Word, Excel i PowerPoint zostały zoptymalizowane na potrzeby małego ekranu telefonu.
  • Wznawianie czytania — dokument programu Word z usługi OneDrive lub OneDrive dla Firm po otwarciu na telefonie automatycznie otwiera się w miejscu, w którym zakończono jego czytanie, nawet jeśli ostatnio był wyświetlany na komputerze lub tablecie.
  • Widoki prezentacji — widok Nawigator slajdów w programie PowerPoint umożliwia szybsze przeglądanie slajdów, podczas gdy notatki prelegenta ułatwiają przećwiczenie prezentacji.

Wprowadzanie szybkich zmian i udostępnianie*:

  • Dokumenty pozostają nienaruszone — edycja dokumentów w programie Word, Excel lub PowerPoint na telefonie nie narusza ich formatowania ani zawartości.
  • Tworzenie — na telefonie można tworzyć nowe dokumenty programów Word i Excel.
  • Komentarze — na telefonie można przeglądać komentarze umieszczone w dokumentach programów Word i Excel oraz dodawać własne.


* W celu tworzenia, edytowania i zapisywania dokumentów do użytku domowego należy zalogować się przy użyciu bezpłatnego konta Microsoft. Do tworzenia, edytowania i zapisywania dokumentów do użytku komercyjnego jest wymagana uprawniająca subskrypcja usługi Office 365. Uprawniające plany to: Office 365 Small Business Premium, Office 365 Midsize Business, Office 365 Enterprise E3 i E4 (dla przedsiębiorstw i instytucji rządowych), Office 365 dla instytucji edukacyjnych A3 i A4 oraz Office 365 ProPlus.

Nowości

Obsługa usługi Dropbox: otwieranie, edytowanie i zapisywanie w niej dokumentów.

Wymagany jest telefon z systemem Android OS 4.0 lub nowszym.

źródło: Microsoft

Kan