Agencja marketingu mobilnego Looksoft we współpracy z AtomClick przygotowała na zlecenie marki Orange nową, piłkarską edycję gry „Serce i Rozum”. Aplikacja „Serce i Rozum jadą na mistrzostwa” jest dostępna bezpłatnie na smarftony i tablety wyposażone w najpopularniejsze systemy operacyjne oraz na Facebooku.

Looksoft z AtomClick kontynuują współpracę z Orange opracowując dla tej marki już po
raz drugi grę mobilną. Podobnie jak w przypadku pierwszego projektu, bohaterami
nowej edycji są popularne maskotki Orange, Serce i Rozum. Tym razem gra nawiązuje do Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. Gracze mają do dyspozycji dwie postaci Serce i
Rozum, których zadaniem jest strzelanie goli.

Po ogromnym sukcesie pierwszej części gry „Serce i Rozum”, z satysfakcją
zrealizowaliśmy nową edycję aplikacji. Ponowny wybór takiego narzędzia promocji
przez dużą firmę jest wyraźnym dowodem na to, że lokowanie budżetów reklamowych
w nowoczesne kanały komunikacyjne jest nie tylko korzystne wizerunkowo, ale i
opłacalne
”, – komentuje odpowiedzialny za projekt Dariusz Kocięcki, Business
Development Manager Looksoft.

Tworzymy nowy standard na polskim rynku. Po pierwsze wszyscy mówią o
wykorzystaniu mobile a my go wdrażamy w życie, pokazując innym marketerom, że
content mobilny może być miejscem efektywnej komunikacji z klientem. Po
drugie nasza współpraca jest dowodem, że właściwa organizacja pracy buduje nie tylko
zadowolenie wszystkich stron z procesu wdrożenia, ale również wspiera efektywną
pracę.
” – mówi Łukasz Sójka, prezes AtomClick, agencji odpowiedzialnej za Client
Service i usługi hostingowe.


„Serce i Rozum jadą na mistrzostwa” należy do gatunku gier logiczno-zręcznościowych.
Zadaniem graczy jest przejście poszczególnych etapów, zaliczanych w momencie gdy jeden z bohaterów strzeli gola. Trasa przebiega przez różne krainy geograficzne Polski, których najbardziej typowe elementy są widoczne na planszach gry, np. szyby górnicze na Śląsku. Serce i Rozum startują w górach i przemierzając kolejne regiony, docierając do morza. Do przejścia całej gry niezbędne jest zaliczenie 80 poziomów o coraz większej skali trudności. Serce i Rozum dodatkowo mają do pokonania 4 odcinki specjalne w miastach, w których znajdują się stadiony piłkarskie. Przykładowo, w Warszawie bohaterowie gry muszą uporać się z naprawą schodów prowadzących na Stadion Narodowy. Gra jest dostępna na urządzenia mobilne wyposażone w system Android, iOS, BlackBerry, Windows Phone oraz serwisie społecznościowym Facebook.

źródło: Looksoft

Kan