Akcja Bileciki do Kontroli, realizowana przez markę Cropp od ponad dwóch lat, posiada teraz dodatkowo wersję mobilną. Dla klientów marki została przygotowana specjalna aplikacja działająca na systemach Android.
Aplikacja jest rozszerzeniem kampanii promocyjnej „Bileciki do kontroli” (nagrodzona w konkursie Mixx Awards 2010 w kategorii Lojalność wobec brandu), której założeniem jest zbieranie kuponów rabatowych, tak zwanych „bilecików”. Kupony te można uzyskać zostając subskrybentem newslettera, fanem marki na Facebooku oraz robiąc zakupy na kwotę powyżej 100 zł w salonach Cropp lub w esklepie Croppa.
Aplikacja mobilna skierowana jest do osób korzystających z urządzeń mobilnych działających w oparciu o system operacyjny Android. Ma ona kilka zastosowań. Pierwszym z nich jest możliwość otrzymania kolejnego Bileciku oraz zebrania wszystkich zdobytych do tej pory w jednym miejscu w Aplikacji, zwanym Skarbonką. Ułatwia to korzystanie ze zniżek, przyspiesza także pracę sprzedawców w salonach Cropp. Drugim zastosowaniem jest kanał najświeższych informacji i newsów, wysyłanych użytkownikom Cropp Mobile przez markę. Ciekawym rozwiązaniem jest możliwość geotargetowania newsów do wybranych lokalizacji, co daje duży potencjał w prowadzeniu różnego rodzaju akcji promocyjnych, gier miejskich itp.
Dodatkowo, aplikacja zawiera kompletną listę salonów Cropp, z danymi adresowymi i kontaktowymi, a także wyszukiwarkę salonów, w tym pięciu najbliższych dla użytkownika. Kolejną funkcją jest możliwość „zameldowania się” w sklepie Cropp, publikując na Facebookowym Wallu informację o swojej obecności w salonie Cropp.
źródło: Cropp
Kan
Zostaw komentarz