Firma ALE, funkcjonująca pod marką Alcatel-Lucent Enterprise, ponownie zwiększyła możliwości pakietu Alcatel-Lucent OpenTouch dla małych i średnich przedsiębiorstw. W ramach niedawno wprowadzonego programu Value for Partners (V4P) producent wspólnie z partnerami handlowymi wypracował sposoby lepszego zaspokajania potrzeb sektora MŚP. W rezultacie serce pakietu OpenTouch Suite dla małych i średnich przedsiębiorstw — kompleksowy konwergentny serwer komunikacyjny o rozbudowanej funkcjonalności Alcatel-Lucent OmniPCX Office RCE w wersji 10.2 — został wzbogacony o następujące możliwości:

  • zaawansowane funkcje zintegrowanej komunikacji
  • rozbudowane rozwiązania dotyczące mobilność

Alcatel-Lucent OmniPCX Office RCE
Alcatel-Lucent OmniPCX Office RCE

Obecnie małe i średnie przedsiębiorstwa oczekują rozwiązań komunikacyjnych ułatwiających rozwój poprzez stworzenie bardziej inteligentnego środowiska pracy pomagającego pracownikom lepiej dbać o potrzeby klientów. Najnowsze rozszerzenia pakietu Alcatel-Lucent OpenTouch dla MŚP umożliwiają partnerom handlowym ALE oferowanie firmom z tego sektora intuicyjnych narzędzi komunikacyjnych, które oferują bardziej spersonalizowaną pracę w sieci.

aplikacja na urządzenia mobilne Alcatel-Lucent OpenTouch Conversation (OTCV) dostępna w ramach aktualizacji produktu OmniPCX Office RCE daje pracownikom w podróży dostęp do tych samych usług komunikacyjnych i ułatwiających współpracę, z których korzystają na miejscu w firmie. W ten sposób każdy może szybciej odpowiadać na wiadomości od nadawców z wewnątrz firmy i spoza niej.


Alcatel-Lucent 8001 DeskPhone

Wśród nowych funkcji aplikacji znajduje się między innymi OpenTouch Contactless Call Shift (funkcja jest dostępna na telefonach z systemem Android). Dzięki wykorzystaniu technologii NFC (ang. Near Field Communications) pracownicy mogą bezproblemowo przekazywać aktywne połączenia z jednego urządzenia na drugie, komórkowego pomiędzy telefon komórkowym, prywatnym czy służbowym na dowolny telefon stacjonarny w biurze.

Dla małych i średnich przedsiębiorstw telefon jest wciąż ważnym kanałem dbania o zadowolenie klienta. Aparaty Alcatel-Lucent 8001 DeskPhone oferują wiele zaawansowanych funkcji telefonu SIP w przystępnej cenie urządzenia klasy podstawowej. Ponadto pracownicy zarówno zdalni, jak i w biurze mogą korzystać z rozwiązania Alcatel-Lucent IP Desktop Softphone. Jest to multimedialna, w pełni zintegrowana aplikacja telefoniczna umożliwiająca prowadzenie rozmów głosowych za pomocą komputera biurkowego, telefonu iPhone, urządzenia iPad oraz tabletów i telefonów z systemem Android.

Nowe funkcje zwiększają również możliwości pakietu Alcatel-Lucent Hospitality, dzięki czemu partnerzy handlowi mogą teraz oferować swoje rozwiązania hotelom dwu- i trzygwiazdkowym, dla których dotąd barierą była zwykle cena produktów w przypadku potrzeby obsługiwania nawet 200 użytkowników sieci.

Kolejną rozbudowaną funkcją jest SMB Sales Assistant czyli asystent sprzedaży pomagający partnerom handlowym Alcatela-Lucenta Enterprise w zwiększeniu i zoptymalizowaniu przychodów. Upraszcza on proces przygotowywania wyceny poprzez udostępnienie narzędzia do składania rozwiązań dostępnego za pomocą przeglądarki lub tabletu. Dzięki temu można z niego skorzystać szybko i sprawnie podczas rozmowy z klientem. Nowe narzędzie oferuje przyjazny interfejs przypominający sklep internetowy i pracuje w pełnej synchronizacji z katalogiem ALE oraz procesem składania zamówień. W ten sposób partner handlowy może łatwiej i sprawniej zaspokoić potrzeby klienta.

Damien Delard, szef działu rozwiązań dla MŚP, ALE
Nowy pakiet OpenTouch dla MŚP i wchodzące w jego skład ulepszone aplikacje pozwala zaoferować firmom z tego sektora zaawansowane funkcje komunikacyjne i korzyści płynące z używania zintegrowanej komunikacji i mobilności. Partnerzy handlowi Alcatela-Lucenta Enterprise są teraz lepiej przygotowani do zaspokajania potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw potrzebujących rozwiązań łatwych w instalacji, użytkowaniu i serwisowaniu, które będą się rozwijać wraz z ich działalnością”.

źródło: Alcatel-Lucent Enterprise

Kan