Jesteś tutaj:-, Newsy, Oprogramowanie, Raporty i prezentacje, Rynek, Sprzęt, Telefony, Wydarzenia-OPPO zwiększa wsparcie serwisowe dla swoich klientów

OPPO zwiększa wsparcie serwisowe dla swoich klientów

Firma OPPO nawiązała współpracę z serwisem MTTC Polska, będącym częścią Grupy Digital Care. Klienci producenta skorzystają ze wsparcia serwisu zarówno w przypadku napraw gwarancyjnych, jak i pogwarancyjnych swoich smartfonów oraz akcesoriów.

 

image processing20220511 648063 1cmqdy5

 

MTTC podpisało umowę z OPPO. Zgodnie z nią będzie wykonywało na rzecz producenta naprawy w ramach gwarancji sprzętu. Każdy klient, który kupi produkty OPPO, zarówno w Polsce, jak i za granicą, w przypadku awarii swojego urządzenia będzie mógł dokonać naprawy w serwisie MTTC. Firma będzie wykonywała również naprawy pogwarancyjne. MTTC jest jednym z dwóch autoryzowanych serwisów OPPO w Polsce

 

image processing20220511 648063 clx4xu

 

W przypadku awarii lub usterki sprzętu z aktywną gwarancją OPPO, klienci powinni skontaktować się bezpośrednio z serwisem, aby zamówić kuriera, który odbierze urządzenie w modelu door-to-door, a następnie dostarczy je po naprawie pod wskazany adres. Przesyłkę można nadać również w paczkomatach.

 

image processing20220511 648063 10x875s

 

Wkrótce uruchomione zostaną kolejne kanały komunikacji z MTTC – specjalna infolinia, portal internetowy do zgłaszania napraw i sprawdzania ich statusu oraz punkt stacjonarny walk-in w serwisie MTTC na warszawskim Mokotowie, przy ul. 1 Sierpnia 6A. Będzie w nim można osobiście dostarczyć lub odebrać telefon, a także wykonać ekspresową naprawę wybranych usterek lub uszkodzeń nawet w godzinę.



Autor |2022-05-11T14:32:26+02:0011 maja 2022 15:00|Kategorie: Inne, Newsy, Oprogramowanie, Raporty i prezentacje, Rynek, Sprzęt, Telefony, Wydarzenia|Tagi: , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.