Jesteś tutaj:-, Operatorzy, Prepaid, Promocje, Sprzęt, Tablety, Taryfy, Taryfy komórkowe, Top30, Top7-Rozmowy z Lycamobile do Lycamobile 0.00 zł

Rozmowy z Lycamobile do Lycamobile 0.00 zł

Nowy operator MVNO – Lycamobile, który podpisał umowę z Polkomtelem na wykorzystywanie jego infrastruktury sieciowej, uaktulanił cenniki swojej oferty.

Lyca to Lyca

Kraje, których dotyczy oferta: Australia, Belgia, Dania, Francja, Włochy, Holandia, Norwegia, Polska, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria oraz Wielka Brytania. Opłata za połączenia wewnątrz sieci Lycamobile wynosi 0,29 zł i jest naliczana za każde ustanowione połączenie. Klienci przez pierwsze 30 min dzwonią za 0zł za minutę, a po upływie tego czasu koszt rozmowy będzie naliczany według standardowej opłaty 0,29 zł za minutę.

  • Rozmowy

    • Rozmowy z Lycamobile do Lycamobile: 0.00*
    • USA i Kanada: 0.19 zł /min
    • Europa od 0.19 zł /min
    • Telefony stacjonarne w PL: 0.19 zł /min
    • Inne sieci komórkowe w PL od 0.29 zł /min
  • SMS

    • SMS z Lycamobile do Lycamobile: 0.09 zł /SMS
    • SMS krajowy: 0.09 zł /SMS
    • SMS międzynarodowy: 0.29 zł /SMS

Zestawy startowe Lycamobile i doładowania dostępne są w wielu punktach sprzedaży na terenie Polski.

źródło: Lycamobile

Kan

Wato przeczytać:
Lycamobile: kolejny operator MVNO w Polsce

Autor | 2012-01-16T17:26:06+00:00 16 stycznia 2012 17:26|Kategorie: Newsy, Operatorzy, Prepaid, Promocje, Sprzęt, Tablety, Taryfy, Taryfy komórkowe, Top30, Top7|Tagi: , , , |143 komentarze

143 komentarze

  1. bki 16 stycznia 2012 w 16:47 - Odpowiedz

    te 15-19gr. to już powinno być u wszystkich operatorów do wszystkich sieci

    • PROZAK 16 stycznia 2012 w 19:10 - Odpowiedz

      pewnie było by , ale pani Ania nie pozwoliła na obniżki.

    • LesH 17 stycznia 2012 w 00:20 - Odpowiedz

      Eeeeee… Ke???

  2. Iwonka LOV 16 stycznia 2012 w 16:59 - Odpowiedz

    Oh CORBI jest cool. No wiecie ale jak mam go włączyć?
    POCALÓNKI Iwonka

  3. olek01 16 stycznia 2012 w 18:00 - Odpowiedz

    LycaMobile ??? a what the f**k is ???

  4. ggg 16 stycznia 2012 w 18:22 - Odpowiedz

    pisze że połączenia do polskich sieci komórkowych minuta rozmowy już od 29gr ciekawy jestem ile kosztuje minuta rozmowy do play w tej całej lycamobile bo nigdzie się tego doszukać nie mogę.

  5. LesH 16 stycznia 2012 w 18:33 - Odpowiedz

    Gdyby T-Mobile PL nie wycofało TakTak-owcom 9-złotowych, tygodniowych pakietów 2000 min na wszystkie nr-y Ti-Mobajla w PL i na świecie, to w dzwonieniu za granicę Lycamobile nie opłacałby się tak, jak prepaid TakTak. Na szczęście jest jeszcze Heyah, z którego po podwójnym doładowaniu, otrzymując 2 x 150 zł dzwoni się na komórki oraz stacjonarne wszystkich sieci unijnych i kilku innych państw za prawie 30 gr/min. do wyczerpania ładunku i ponownego podwójnego.

    • sebi997 17 stycznia 2012 w 05:40 - Odpowiedz

      Nie kazdego stac aby ladowac za 150 pln to raz a po drugie to minuta jest po okolo 35 gr bo najpierw trzeba zrobic pierwsze doladowanie ktore nie jest podwojone a po trzecie na razie w teorii ladujac poprzez strone Lyca dostaje sie przy kazdym doladowaniu 10 %. A co do samej Lyca na razie maja beznadziejna siec dystrybucji doladowan wczoraj szukalem i w bankomatach euronetu i w punkcie epay nigdzie go nie dostalem 🙁 poprzez strone tez nie bylo mozliwosci zasilenia

    • alladyn 2 września 2012 w 23:41 - Odpowiedz

      PRACUJESZ DLA HEYA?ze ja tak ciagle reklamujesz,placa ci za to?ja mam u tego operatora w irlandii nr i za 10euro miesiecznie nielimitowany internet,dzwonie do polski w ramach sieci za free,a moi rodzice maja polski nr w lucamobile i tez w ramach sieci dzwonia do mnie do irlandii za free za 5zl miesiecznie,znajdz mi w polsce innego takiego operatora z taka oferta?pozatym jak przyjade do polski z karta lucamobile i dzwonie do irlandii to place tylko 29groszy za inicjowanie polaczonia i gadam do 30min za free i tak samo jak w polsce dzwonie do rodzicow na ich polski nr lucamobile.znajdz mi tak taniego operatora w ramingu w polsce czy zagranica ze za 29groszy gadam 30min?wiec przestan wciskac kity ludzia i nie reklamuj tego go…a JAKIM JEST HEYA,pozdrawiam

  6. jurny 16 stycznia 2012 w 19:12 - Odpowiedz

    [quote]”fakt, jak dla mnie to też jeden z ciekawszych telefonów dual sim, ale o wiele mniej przystępny i droższy od choćby myphonów ”

    tylko że jakoś myphonów nie dorasta do samsunga , mialem 2 myphony (łączenie 1,5 roku ) teraz mam sammsunga c5212light od 2,5 roku [/quote]
    4 lata temu właściwie był chyba tylko jeden bądź dwa modele myphone i faktycznie nie były tak rewelacyjne- teraz jest duzo, duzo lepiej

  7. Lisu 16 stycznia 2012 w 19:16 - Odpowiedz

    A transmisja danych ile kosztuje w tym Lyca?

    • alladyn 2 września 2012 w 23:33 - Odpowiedz

      Bezpłatna oferta Mobile Web jest ważna do 31/08/2012 z limitem ściągania 300 Mb miesięcznie. Musisz chociaż raz doładować swoją kartę SIM w Lycamobile, aby umożliwić korzystanie w BEZPŁATNEJ usługi Mobile Web. Po wykorzystaniu bezpatnego, miesięcznego limitu, naliczana będzie stawka 0.02 zł / 100 KB.
      Bezpłatna Mobile Web

      Zadzwoń do Obslugi Klienta, aby natychmiast aktywować swoją usługe Mobile Web – zadzwoń na bezpłatny numer 322 ze swojej Lycamobile lub 22 388 17 04 z dowolnego numeru.
      Jak już aktywujesz swoją kartę SIM po prostu wypełnij informacje dotyczące Twojego telefonu, a otrzymasz instrukcję jak skonfigurować Mobile Web.

  8. Leon 16 stycznia 2012 w 21:10 - Odpowiedz

    Korzystam od trzech miesiecy z usług Lycamobile w UK. Koszt połączenia do Polski na stacjonarne to 1p/min i komórkowe 9p/min. Obecnie po uruchomieniu usług w Polsce połączenie wewnątrz sieci trwające do 30 minut 15p.

    • patrycja21 22 października 2013 w 15:38 - Odpowiedz

      Jaki jest dobry kod na tanie rozmowy za granice z lyca

  9. s1k0r3k 16 stycznia 2012 w 22:14 - Odpowiedz

    Namowilem kilka osob w Holandii do przeniesienia nr do timobajl, poniewaz za 9 zl moglismy dzwonic do woli. Od czasu gdy zabrali pakiet rozmow w calej sieci nie doladowalem karty ani razu, a karta wyladowala w pudelku na pamiatki. Od grudnia mam Lyca i zaczne namawiac znajomych I rodzinke do przeniesienia. Atutem Lyca jest obecnosc we Wloszech, a na tym kraju rowniez mi zalezy. TM juz nie jest oplacalny na rynku miedzynarodowym a w Polsce konkurencyjny za bardzo rowniez nie jest.

    • LesH 17 stycznia 2012 w 00:18 - Odpowiedz

      Tylko Heyah, szczególnie po podwójnym doładowaniu, jest opłacalny do rozmów na numery zagraniczne, dając najtańsze (ok. 30 groszy/min), w pełni mobilne połączenia do wszystkich sieci unijnych i nie tylko, jak również najtańszy roaming: rozmowy odbierane/przychodzące ok. 24 gr/min w 1-sekundowym taktowaniu, a inicjowane/wychodzące ok. 50 gr/min w taktowaniu za pierwsze pół minuty, a po tym 1-sekundowo. Zatem z podwójnie doładowaną SIM-kartą Heyah z roamingu unijnego (i nie tylko) krótka rozmowa (do 30 sekund) wychodząca kosztuje jedyne 25 groszy. To naprawdę suuuper staweczka! Jedyny MANKAMENT Heyah-a: PODWÓJNE DOŁADOWANIA ŚMIERDZĄ! Malizną! Jest ich stanowczo za mało, czyli za rzadkie są te promocje.

  10. Angelika 4 maja 2012 w 11:09 - Odpowiedz

    Ile kosztuja startery??

  11. PiWi 13 maja 2012 w 13:43 - Odpowiedz

    Ale o co chodzi z tymi 30 min.? To jest za darmo za każdym rozpoczęciem połączeniem czy jednorazowego użytku jest te darmowe 30 min.?

  12. czarnobiaakredka 13 maja 2012 w 14:20 - Odpowiedz

    a czy na tym tel będzie działało gg??

  13. koleanka d 13 maja 2012 w 15:24 - Odpowiedz

    Jak pobrać gadu – gadu plus na nokie e66. Z linku , który przychodzi jeśli wysyłam sms o treści ggplus na 8045 nie działa .

  14. VRS 25 maja 2012 w 20:22 - Odpowiedz

    LycaMobile jest chyba najwiekszym miedzynarodowym podoperatorem. Od roku korzystam z tej sieci w Anglii i nigdy nie załowalem swojego wyboru. Połączenia na komorki do polski wynoszą tyle co nic. Dodatkowo wielu moich znajomych zaczelo uzywac tej sieci za moja namowa w roznych krajach. Ciesze sie ze Lyca weszla takze na rynek polski poniewaz polaczenia z lyca do lyca z WB do PL nie kosztuja mnie nawet zlamanego pensa. Rowniez kontakt ze znajomymi w innych krajach jest darmowy. W przypadku Polski oczywiscie trzeba placic 😛 placi sie 29gr za nawiazane polaczenie i mozna za ta kwote rozmawiac przez pol godziny potem naliczana jest KAZDA minuta po 29 grosikow. Rozlaczajac sie i wykonujac polaczenie ponownie znow sa pobierane grosiki i znowy mozna nawijac pol godzinki. Nie krytykujcie sieci bo wszedzie jest normalnie tylko w naszej Kochanej Polsce musi cos byc inaczej jesli chodzi o polaczenia w kraju wynosza 29gr do WSZYSTKICH sieci (oprocz Lyca oczywiscie), w koncu musza na czyms zarabiac a siec jest przeznaczona glownie do kontaktu miedzynarodowego ktory sprawdza sie juz od kilku lat… POZDRAWIAM I POLECAM !!!!

  15. john 26 maja 2012 w 15:47 - Odpowiedz

    a NIEMCY JUZ NIE OBEJMUJE ?????? ZALADOWALEM STARTER ZA 5 ZL I ROZMAWIALEM MOZE 7 minut i sie skonczyla rozmowa z POLSKA moze mi ktos wyjasnic czemu tak??????????? Z GORY DZIEKUJE

  16. Arkadio 23 lipca 2012 w 18:42 - Odpowiedz

    do Play minuta kosztuje 0,39 gr więc nie jest źle w porównaniu z innymi sieciami.

  17. Lyca si 2 sierpnia 2012 w 09:55 - Odpowiedz

    Startery i doładowania można kupic w sieci Żalko trzabka tylko trzeba chciać a nie biadolic na forach co to jest i gdzie kupic. żalosne

  18. ferdar 2 sierpnia 2012 w 09:56 - Odpowiedz

    To chyba pozostałości barierek po euro

  19. Staszko 29 sierpnia 2012 w 14:16 - Odpowiedz

    NAJTAŃSZA SIEĆ DO ROZMÓW MIĘDZYNARODOWYCH.

  20. januszlew62 1 września 2012 w 19:23 - Odpowiedz

    Podoba mi się ta sieć jeszcze pod jednym względem kupiłem doładowanie 10 zł a zapłaciłem 9,75 na allegro 🙂

  21. JA 7 września 2012 w 17:06 - Odpowiedz

    chciałbym spytac czy ktos wie ile kosztuje rozmowa z lyca mobile pl do lyca mobile pl dzieki za pomoc jak ktos wie

    • patryk123 18 września 2012 w 07:57 - Odpowiedz

      przeciez masz napsiane 🙂 Bezplatne do 30 minuty od jest platne

  22. wochy 12 września 2012 w 19:09 - Odpowiedz

    a gdzie morzna ta karte startowa kuoic

  23. Himera 18 września 2012 w 07:15 - Odpowiedz

    Normalnie mnie rozbrajają ludzie którzy pytają ile to ile tamto kosztuje w lyca , weź sobie Baranie wejdź na ich stronę i masz wszystkie odpowiedzi

  24. ana 4 listopada 2012 w 15:05 - Odpowiedz

    mi bierze po 29 gr za sms trzeba jakis pakiety sciagac na to zeby bylo po 9 gr.?

  25. paula 7 listopada 2012 w 10:50 - Odpowiedz

    mam starter z lyca pl a maz lyce be i jakos normalnie sciaga z konta a nie ze niby 30min jest darmowe? czy to jakos trzeba aktywowac czy cos?

  26. ania 7 listopada 2012 w 10:52 - Odpowiedz

    witam ,wlasnie zastanawiam sie czy kupic ten telefon ale cos sie martwie od noscie slownika T9 da sie go wyłaczyc i pisac bez niego??

  27. magdam 28 listopada 2012 w 17:25 - Odpowiedz

    ja mam lyke mobile i gadam 24 h na dobe i nic nie place w pl i tak samo maz ma holenderska lyke i tez gadamy ciagle darmowo, do tego stopnia ze on mial tylko pakiet startowy a na nim 0 i tez dzwonil do mnie i gadalismy ciagle i tak do tej pory a odkrylam to juz jakies 2 miesiace temu. tak wiec gadamy darmowo ile wejdzie. polecam

  28. mii 6 stycznia 2013 w 11:14 - Odpowiedz

    kod na sms z polski za granice w Lycamobile ???

  29. mii 6 stycznia 2013 w 11:15 - Odpowiedz

    kod na sms z polski za granice w Lycamobile ???

  30. fff 6 stycznia 2013 w 13:03 - Odpowiedz

    w virgin mobile minuta do wszystkich sieci w polsce kosztuje tylko 13gr.!

  31. Kasis 18 stycznia 2013 w 18:10 - Odpowiedz

    Lyca do Lyca są darmowe rozmowy?Ile?Jak to aktywowac?

  32. kasia 25 stycznia 2013 w 19:11 - Odpowiedz

    faceta mam w niemczech i jak do niego dzwonie to mi nic z konta nie bierze a jemu tak. Czy abyśmy mieli do sibie całkiem za darmo musi mieć starter zakupiony w niemczech czy może byc ten polski? co mam zrobić żeby rozmowy były całkiem darmowe?

  33. europolitan 13 lutego 2013 w 18:53 - Odpowiedz

    Ten darmowy internet to do tej pory działa w LycaMobile.
    Na stronie tylko daty się zmieniają.
    Darmowe rozmowy też są w sieci LycaMobile bez limitów.
    Wkurza mnie tylko te 9gr za sms w LM.
    Jak rozmowy są darmowe to smsy też powinny być darmowe chociaż w sieci LycaMobile Polska.
    Przecież z LycaMobile do LycaMobile mało kto wysyła smsy.
    Ta cena 9gr za sms w sieci dodatkowo zniechęca jeżeli z play do lm tyle samo kosztuje sms.
    W tym wypadku praktycznie obojętne jest czy się ma lm czy play.

  34. blabla 13 lutego 2013 w 19:08 - Odpowiedz

    mam ten telefon i jakoś nie robi takich słabych zdjęć ;p

  35. aga 1 marca 2013 w 12:20 - Odpowiedz

    Witam moj maz jest w niemczech ma niemiecką lyce a ja w polsce mam polska lyce gadamy i gadamy za darmo 😉 ale podobno od 28 lutego mialo sie to zmienic dzis jest 1 marca i nadal rozmawiamy za darmo czy ktos co wiem na ten temat?

  36. Lycamobile Polska 8 marca 2013 w 09:49 - Odpowiedz

    Witamy, nasze startery SIM można teraz pobrać bezpłatnie w sklepach sieci Inmedio i Relay (pełna lista: http://www.epaypolska.pl/epaypolska/fileadmin/regulaminy/lista-hds-typ1.pdf). Karty te są aktywne aczkolwiek nie mają żadnego kredytu – żeby dzwonić za granicę trzeba je doładować w kasie.

    Lycamobile- Tanie rozmowy międzynarodowe prosto z Twojej Komórki!

  37. kaska 14 marca 2013 w 16:20 - Odpowiedz

    Witam ja szukam włoskiej karty lycamobile czy może ktoś wie jak ją zdobyć???

  38. Aga 23 marca 2013 w 16:57 - Odpowiedz

    A ile będzie kosztowało połączenie z holenderskiej lyca na polską lyca ?

  39. 1962 24 marca 2013 w 06:22 - Odpowiedz

    Proszę o pomoc: co zrobić by rozmawiać bardzo tanio z lycamobile pl do lycamobile nl w sytuacji gdy lyca mobile nl posiada kierowca międzynarodowy; serdeczne dzięki.

  40. dora 2 kwietnia 2013 w 08:26 - Odpowiedz

    Ta siec jest super darmowe rozmowy za granice 🙂

  41. Aga 2 kwietnia 2013 w 17:05 - Odpowiedz

    CZY KTOS ZNA KOD NA DARMOWE ROZMOWY DO NIEMIEC???

  42. alexandra04055 6 kwietnia 2013 w 19:36 - Odpowiedz

    Miesiąc temu zakupiłam kartę lycamobile pl i przez cały miesiąc mogłam do męża dzwonić za darmo tak samo on do mnie Lycamobile nl, oczywiście rozmowy godzinne za które nic nie brało nam z kąt. Niestety do wczoraj musiałam załadować konto mąż również i teraz bierze nam za każde połaczenie. Przypuszczam że mi bierze 29 gr i mogę rozmawiać przez pół godziny(tak jak ktoś prędzej wspomniał) ale jak to będzie z mężem?czy z Holandii dziala na tej samej zasadzie czy mu nalicza za każdą minutę???proszę o wyjaśnienie dlaczego już nie mamy za darmo rozmów??

  43. S 8 kwietnia 2013 w 10:25 - Odpowiedz

    Witam Himera.Podpisuje się pod Twoim komentarzem.Amen.Pozdrawiam.

  44. Aga0097 16 kwietnia 2013 w 19:06 - Odpowiedz

    Hej ; )
    Mam kolege w Holandii , i chcialabym do niego dzwonic za darmo , co musze zrobic ? ; ]

  45. OLUSIA 17 kwietnia 2013 w 18:10 - Odpowiedz

    dlaczego nie moge dzwonić z lajki za granice do holandi!

  46. kinga 29 kwietnia 2013 w 17:48 - Odpowiedz

    Mam karte holenderska lyke [amobile aktualnie jestem w belgi i nie moge z niej dzwonic ani wysylac smsow dlaczego ktos moze mi pomoc??

  47. Animowy 1 maja 2013 w 20:53 - Odpowiedz

    witam chciała bym za pytać czy można Dzwonić Z lajki do Play i Ery Za darmo ?

    • Adam 1 maja 2013 w 21:00 - Odpowiedz

      I może jeszcze frytki do tego? Skąd się wam biorą takie pytania?

  48. kiki 2 maja 2013 w 19:30 - Odpowiedz

    kupiłam sobie karte pl by rozmawiać 30 za 0 do danii i pobiera mi ;(

  49. aska 5 maja 2013 w 09:44 - Odpowiedz

    witam! moj maz jezdzie do francji ile beda kosztowaly nas rozmowy z lycka na lyka!
    prosze o odpowiedz o widze ze na stronie lyca wszystkie pakiety sa do kwietnia i nie wiem jak teraz jest???

  50. Poli 5 maja 2013 w 16:44 - Odpowiedz

    Witam. Mam pytanko mój chłopak jest w holandi i kupil starter z lyca jest jakis pakiet sms zeby mial za darmo tu do mnie do polski na moj numer z lyca?

  51. AGA 9 maja 2013 w 06:30 - Odpowiedz

    WITAM
    MAM PYTANIE GDZIE W BELGII MOZNA KUPIĆ STARTER LACY PLUS???

    POZDRAWIAM

  52. cfsdg 13 maja 2013 w 15:58 - Odpowiedz

    żal tylko kase zdzierają z ludzi

  53. karolaaa 14 maja 2013 w 17:52 - Odpowiedz

    Jak włączyć tą oferte 29 gr za 30 min?? Priosze o szybką odpiowiedz;((

  54. Hay 14 maja 2013 w 18:37 - Odpowiedz

    Ja mam ten telefon od ponad 2 lub 3 lat. Telefon bardzo dobry ale czasem może sie zaciąć, zamarza w zimie ale to zależy jak sie nim opiekuje i czy o niego sie dba.. kazdy mowi ze ten telefon do dupy, WCALE NIE !! kazdy telefon sie kiedys psuje zalezy to od właściciela czy umie obsługiwać sie nim 🙂 😀

  55. Anita 18 maja 2013 w 19:09 - Odpowiedz

    witam. mam chłopaka w belgii i ostatnio kupił sobie tam starter z lycamobile a ja mam lyca pl i niestety mamy do siebie bardzo drogie rozmowy wie ktoś może czy da się jakoś włączyć te darmowe rozmowy albo chociaż te za 30gr poł godziny
    bardzo proszę o odpowiedź.

    • Lycamobile Polska 29 maja 2013 w 15:18 - Odpowiedz

      Twój chłopak musi kupić belgijską kartę SIM Lycamobile, a Ty polską. Wtedy będziecie mogli rozmawiać przez 14 minut za 0,29 PLN, czyli za 2 grosze za minutę.

  56. arek92255 27 maja 2013 w 09:21 - Odpowiedz

    hej mam dziewczyne w polsce i chce zeby sobie kupila starter w bialymstoku lecz nie wiemy w kturym sklepie to jest lub w kiosku jesli ktos wiem to mógby mi powiedziec

  57. qwerty 29 maja 2013 w 14:00 - Odpowiedz

    witam mam pytanie w norwegii kupilem karte z początku dzwonilem do polskiej lycamobile za darmo lecz teraz zaczęło mi pobierać 99ore za minute ktos wie moze dlaczego ? kots mial taka sytuacje z gory dzieki

    • Lycamobile Polska 29 maja 2013 w 15:19 - Odpowiedz

      Proszę się skontaktować z naszym biurem obsługi klienta – oni wyjaśnią sytuację.

  58. Lycamobile Polska 29 maja 2013 w 15:14 - Odpowiedz

    Nasze karty można kupić w m.in. sieciach Żabka, Freshmarket, Kolporter. Bezpłatne karty można pobrać ze stojaków w sieciach Inmedio i Relay albo zamówić przez stronę http://www.lycamobile.pl/po/free-sim-request

  59. general 6 czerwca 2013 w 19:29 - Odpowiedz

    witam mam pytanko. mam layke nl i jestem w holandi mama jest w niemczech. czy w niemczech jest niemiecka layka a jesli tak jaki bedzie koszt polaczenia? prosze o szybka odpowiedz

  60. general 6 czerwca 2013 w 19:30 - Odpowiedz

    witam mam pytanko. mam layke nl i jestem w holandi mama jest w niemczech. czy w niemczech jest niemiecka layka a jesli tak jaki bedzie koszt polaczenia? prosze o szybka odpowiedz

  61. general 6 czerwca 2013 w 19:46 - Odpowiedz

    witam mam pytanko. mam layke nl i jestem w holandi mama jest w niemczech. czy w niemczech jest niemiecka layka a jesli tak jaki bedzie koszt polaczenia? prosze o szybka odpowiedz

  62. anna100 10 czerwca 2013 w 18:45 - Odpowiedz

    Witam mam pytanie mam starter a laika i moj maz tez jest w Belgii dzwonic moge do niego bez problemu ale zq diabla nie moge wyslac sms czy potrzebne sa jakies kody?

    • mikra 12 czerwca 2013 w 06:37 - Odpowiedz

      zadzwoń do boku i zgłoś im to.

  63. miirraaggee 29 czerwca 2013 w 03:30 - Odpowiedz

    Witam . Aktualnie przebywam w Holandii i mam holenderską lyce. Mój chłopak jest teraz w Niemczech i zamówił starter również z lyce. Nie wiecie ile kosztuje minuta połączenia (Holandia-Niemcy z lyce do lyce, i odwrotnie) oraz ile kosztują smsy w tym wypadku. Czy są jakieś kody na darmowe połączenia, bądź smsy do osoby siedzącej w Niemczech i mająca lyce ? Proszę o odpowiedź 😉 Z góry dziękuje

  64. baranek 22 lipca 2013 w 10:04 - Odpowiedz

    mój mąż jest na terenie niemiec ,ma lyca … nie może dodzwonić sie do polski ?!Ja też mam tą kartę lyca i mogę z nim rozmawiać .Dlaczego tak jest ?co on ma zrobic by mógł dzwonić do mnie?na stronie http://www.lycamobile nie ma wyjaśnienia tego problemu!!!!!!!!!!!!!prosze o szybką odpowiedz

  65. ada 22 lipca 2013 w 18:57 - Odpowiedz

    mam polska lycamobile mąż jest w niemczech i ma niemiecką czy on musi tez miec cos na koncie?

  66. aki900 24 lipca 2013 w 13:14 - Odpowiedz

    potrzebuje kodu na bardzo tanie rozmowy i sms z holandii do polski pilne!!

  67. sabinavp 27 lipca 2013 w 20:32 - Odpowiedz

    witam mam pytanie jaki jest kod na minuty z polski do niemiec bo ja mam w lycamobile i muj chłopak ma niemiecka taka karte i na tej stronie nie ma kodu jak mam sobie sciagnoc do niego minuty prosze o szybka odpowiedz dzienkuje bardzo

  68. sykaaa 1 sierpnia 2013 w 19:34 - Odpowiedz

    kupiłam starter do lycamobil bo mój chłopak jest w belgi,nie moge dzwonić ani pisać,dlaczego? prosze o szybką pomoc

    • eli 11 listopada 2013 w 20:14 - Odpowiedz

      bo on cię nie kocha ha ha ha

  69. alibaba 8 sierpnia 2013 w 14:59 - Odpowiedz

    Jestem w Anglii a Żona w Polsce oboje mamy starter z lycamobile i trudno się nam do siebie dodzwonić a jeśli już to nam pobiera za każdą minute z konta. Coś kręcą w tej sieci piszą o tanich rozmowach a na stronach informacyjnych są tylko niejasne informacje o połączeniach i nikt takowych informacji nie chce udzielić

  70. Dorota 10 sierpnia 2013 w 06:17 - Odpowiedz

    Posiadam kartę zakupioną w PL, małżonek takową kupił w Niemczech i rozmawiamy bez problemu….tylko, że kupując tam trzeba ją zarejestrować

  71. ewelina 26 sierpnia 2013 w 18:28 - Odpowiedz

    Witm,
    znalazłam stronę http://www.aleNumer.pl
    i tam jest podany numer telefonu przez który można dzwonić za darmo do niemiec, holandii itd. Już kilka razy dzwoniłam do chłopaka i nic mi nie pobrało, co o tym sądzicie??

  72. ada 16 września 2013 w 21:56 - Odpowiedz

    prosze pomózcie gdzie moge w polsce kupic lyca ale niemiecka karte sim???????

    • Yeti 17 września 2013 w 05:55 - Odpowiedz

      Napisz do nich na FB. Podobno przysyłają a przynajmniej przysyłali.

    • ew 9 października 2013 w 23:06 - Odpowiedz

      teściowa musi zarejestrować swoją kartę sim (tak niestety działa w Niemczech) i wtedy też będzie mogła rozmawiać za grosze

  73. Oliwia 1 października 2013 w 10:27 - Odpowiedz

    dzień dobry wszystkim.
    Proszę o podpowiedź.Moje teściowa wyjechała do Niemiec.Kupiłam jej i teściowi karte w Pl lajkę.Jemu nie bierze nic a tesciowej jak za zboże.O co chodzi?
    Bardzo proszę o podpowiedź.

    • Kasia 24 listopada 2013 w 10:10 - Odpowiedz

      Bierze jak za zboże bo Pl lyca czyta tam jak roaming. musi kupić tam niemiecką kartę.

  74. dupa 11 października 2013 w 17:19 - Odpowiedz

    on ma inną taryfe ten twój teść -,-

  75. KASKA33 4 listopada 2013 w 09:45 - Odpowiedz

    tata jest w Niemczech i ma karte lycemobile niemiecką a mama jest w polsce i ma kartę polską lycamobile jakie są koszty połączeń z polski do niemiec i z niemiec do polski

  76. zonia 15 listopada 2013 w 14:03 - Odpowiedz

    witam potszebuje kod na darmowe minuty do liki z niemiec do polski plis pilne

  77. janek 21 listopada 2013 w 07:15 - Odpowiedz

    oszukuja,doładowania gratis piszą ,ze są a nie ma !!..no na 3 razy raz miałem.Przerywane są rozmowy po paru minutach ,aby nabijać od nowa opłatę -29 centów.Na skargi nie odpisują…nie polecam,kazdy inny operator ale nie lyca !Zawiodłem sie na nich i uciekać bo szkoda nerwów

    • go 21 listopada 2013 w 14:57 - Odpowiedz

      Tak masz racje oszukuja są beznadziejni

  78. pitek 9 grudnia 2013 w 22:05 - Odpowiedz

    ja mam lyca i tesciowa ma lyca bo mi kupiła i wygania na zachód co mam robić?

  79. Kamila 5 stycznia 2014 w 16:42 - Odpowiedz

    WITAM SERDECZNIE,
    Mój mąż wyjechał do niemiec z layką polską, ja mam też laykę w Polsce i jestem w polsce. Co musimy zrobic żeby jak najtaniej rozmawiac i komu z nas dzwonienie wychodzi taniej. Dowiedzieliśmy się o waszej taryfie dopiero 2 dni temu a nie jest tak łatwo wszystkiego zrozumiec.
    Proszę o odpowiedz.
    Pozdrawiam,
    Kamila

  80. julia 6 stycznia 2014 w 12:17 - Odpowiedz

    cześć mam pytanie a wręcz problem mój chłopak wyjechał do Francji ja jestem w Polsce oboje mamy kart lycamobile czy są jakieś kody na tańsze rozmowy z Francji do Polski jak kośby wiedział to podajcie mi je

  81. kolcius 12 stycznia 2014 w 11:19 - Odpowiedz

    jaka jest cena tej karty w niemczech??

    • LesH 12 stycznia 2014 w 12:47 - Odpowiedz

      Dostaniesz darmo, jeśli Lycamobile.de wyśle SIMkartę na adres niemiecki, ale bez ładunku kwotowego, który musisz sobie kupić jako kod i uzupełnić/załadować, wbijając kod z karty lub paragonu. Nie masz adresu w Niemczech? Nawet na rodzinę czy znajomych? To kup sobie kartę w sieci supermarketów. Przykładowo w niemieckich Kaufland-ach przy kasach wiszą. Płacisz tylko za ładunek do wydzwonienia w wysokości 7,50 Euro, zawarty w kupowanej karcie, a przy jej aktywacji dostaniesz od firmy dodatkowe 2,50 Euro i masz razem 10 Euro. Cała zapłacona przy kupnie SIM-karty kwota plus dodatek są do wykorzystania na usługi telekomunikacyjne, czyli na dzwonienie, smsy/MMSy, roaming lub paczkę internetową za 9,90 Euro na miesiąc korzystania – jeśli wolisz zamiast dzwonienia korzystać z internetu mobilnego. Identyczne zasady ma Lebara.de ze swoimi SIM-kartami. Wysyła na adres niemiecki gratis bez ładunku albo kupujesz w supermarkecie po cenie ładunku zawartego na karcie i dostajesz 2,50 Euro bonusu przy aktywacji.

  82. Kaka 8 marca 2014 w 19:26 - Odpowiedz

    To jest wcale nie prawda bo ja wysyłając na numer tel do Anglii na lyce płacę 0,29 gr. Na początku tylko płaciłam za sms-a 0,09 gr, za to minuta rozmowy z lyca polskiej do lyca w Wielkiej Brytani kosztuje 0,19 gr.

  83. Joanna29 28 marca 2014 w 08:22 - Odpowiedz

    Witam, też nie wierzyłam w to, że może być za darmo wewnątrz sieci Lycamobile, ale w 100% potwierdzam, że jest. Mój mąż wyjechał do Niemiec, ja jestem w Polsce. Ja kupiłam polski starter za 5 zł, natomiast mój mąż zamówił przez niemiecką stronę darmowy starter ( co do polskiego start. tez jest taka możliwość.) Ale ja zarejestrowałam tę kartę na polskiej stronie Lycamobile według instrukcji ze startera a mój mąż zarejestrował swoją na niemieckiej stronie. Teraz ja dzwonie do męża za darmo, rozmawiamy godzinami, lecz po 30 minutach na wszelki wypadek przerywamy na chwilę połączenie i za chwile oddzwaniam jak chcemy porozmawiać dłużej, dopiero jak doładuję konto większą kwotą sprawdzimy czy po 30 minutach pobiera kase. Pozdrawiam.

    • LesH 3 lipca 2014 w 09:21 - Odpowiedz

      Na wszelki wypadek to powinniście przerywać przed upływem 30 min. Po to może już być za późno i kosztować 😎

  84. adam 18 kwietnia 2014 w 19:51 - Odpowiedz

    Jak uzyskać od Lyca mobile 7,50e. Piszę z holandii. Z góry dziękuję

  85. kasia 11 maja 2014 w 13:06 - Odpowiedz

    Dostalam starter z lycy i mam na start 7.50 e i nie wiem jak to zrobic zeby je miec na koncie 🙁 pomozecie?

    • LesH 11 maja 2014 w 14:16 - Odpowiedz

      Najlepiej zadzwoń na podany nr hotline. Aktywują Twoją SIM i powiedzą jak ładować. Aż 7,5 Euro oferują? 😮 Pierwsze słyszę. Pisałem już 12. stycznia w komentarzu niżej, że widziałem w sprzedaży startery za 7,5 Euro gdzie cała kwota ceny idzie na ładunek do wykorzystania, a przy aktywacji karty dodają 2,5 Euro bonusu tak, że masz razem 10 Euro. Najczęściej jednak wysyłają darmo kartę z bonusem 2,5 Euro, który doliczają do kwoty pierwszego załadowania. Tak jest w Niemczech. Najniższy ładunek to 5 Euro, ale tylko w teorii, gdyż wszędzie mi oferowano min. 10 Euro. O bonusie aż 7,5 Euro nie słyszałem. 😮

    • LesH 11 maja 2014 w 14:18 - Odpowiedz

      Hotline niemieckiej Lyca ma także polskojęzycznych konsultantów, gdybyś obawiała się problemów językowych. Procedury aktywacji możesz też dokonać internetowo, ale potrafi wyskakiwać błąd w trakcie procesu rejestracyjnego online 🙄 i karta Lycamobile.de pozostaje nieaktywna, nie wiedzieć czemu. 🙁

  86. LesH 11 maja 2014 w 14:27 - Odpowiedz

    Uwiecznienie krowy w centrum kadru i wcięcie w chaszczach intryguje… Wniosło temu niby zwykłemu ujęciu coś ciekawego.

  87. ika 19 czerwca 2014 w 11:07 - Odpowiedz

    Czy ktoś zna kody na darmowe rozmowy z Belgii do Polski czy z Polski do Belgii na karte Lajke to bym bardzo prosiła kogoś o przysłanie.

  88. renia 3 lipca 2014 w 07:13 - Odpowiedz

    Czy zna ktos kody na tansze rozmowy> maz ma szwedzka lajke i z dniem 30 czerwca skonczyly sie tanie rozmowy. moze ktos pomoc?

    • LesH 3 lipca 2014 w 09:17 - Odpowiedz

      Rozmowy powinny być tak tanie, by się nie opłacało z miejscowymi zagajanie. 😉 Lyca wymaga kodów do gratis połączeń? 😮

  89. ajda 1 sierpnia 2014 w 19:58 - Odpowiedz

    Ja zadzwoniłam do biura obsługi i przesympatyczna pani podała mi kody na darmowe minuty np.z Belgi do Polski 200min. za 10euro wysyłacie sms kod 16200 na nr.3535 a z Polski do belgo macie 300min za 20zł kod 16300 na nr.3535

  90. angelina 15 sierpnia 2014 w 20:03 - Odpowiedz

    witam, przy połączeniach z polski do belgii na stronie lica pisze, że z lica do lica na komórkę koszt to 9 groszy. ile minut za to porozmawiam?

  91. Marlena 23 sierpnia 2014 w 19:56 - Odpowiedz

    Macie jakies kody na minuty Z holandii z Niemiec ?

  92. adam 18 września 2014 w 02:37 - Odpowiedz

    witam. zna ktos kod na smsy z belgii for polski w luca?? bardzo prosze o pomoc

  93. paulaaaa 5 października 2014 w 09:11 - Odpowiedz

    niemiecka lebara bd mi działac w holandi? tak

    • LesH 5 października 2014 w 11:46 - Odpowiedz

      Lyca.de będzie działać w Holandii, jako roaming UE: rozm odbier 0,05 Eur/m czyli 21 gr/min w takt 1-sek od początku rozmowy, co jest bardzo fair play, natomiast każda rozmowa wychodząca 0,22 Eur/min w taktowaniu 30/1, czyli na początku połowa minutowej stawki a od 30 sekundy już 1-sekundowo. W praktyce: odebr rozm w roam koszt tylko 1 cent co 12 sekund, a inicjowana wychodząca do UE tylko 1 cent za każde 3 sek. Roamingowe MMSy i dane też staniały od lipca 2014. 😎

  94. paula 1 grudnia 2014 w 17:54 - Odpowiedz

    Mój chłopak ma Lyca kupioną w Polsce ale mieszka w Niemczech ile będzie płacił za minutę dzwoniąc do mnie bądź jak ja dzwonię do niego również mam Lyca? Natomiast gdy ja dzwonię do niego płacę 0,00zł a SMS kosztuje 0,09zł. Są jakieś kody na nielimitowane rozmowy byśmy mogli mało płacić a długo rozmawiać ?

  95. Ania 6 stycznia 2015 w 14:30 - Odpowiedz

    kto może podać kody na darmówki z Francji do Polski bardzo proszę o pomoc 😉

  96. ann 16 lutego 2015 w 09:39 - Odpowiedz

    hej czytam te wszystkie wypowiedzi ale nie uzyskałam odpowiedzi godnej mojego pytania. Maż wyjeżdża do Szwajcarii nie ma możliwości kupić karty sim tam i kupiliśmy w Polsce czy to znaczy ze nie będziemy mieć darmowych rozmów???

  97. miki 16 lutego 2015 w 14:47 - Odpowiedz

    Kupiłem zestaw startowy w Polsce i doładowanie za 30 złoty jestem w szwecji i nie mogę dzwonić co mam zrobić?Siemka

    • xxx 23 czerwca 2015 w 09:47 - Odpowiedz

      Uruchom roaming 😉

  98. jaaaaaaaaaa 20 marca 2015 w 10:25 - Odpowiedz

    witam zamowilam karte sim lycamobile holenderska i nie dziala zarejestrowalam ja na lycamobile.nl i nie dziala pomoze ktos ?

  99. CatherineVictoria 24 kwietnia 2015 w 15:04 - Odpowiedz

    Polecam kartę w UK z o2 , dzwoniac na Polska kartę bardzo mało zabiera pieniędzy ;D. Odpuśćcie sobie tą lycemobile. Pozdrawiam ;*

  100. graw 9 lipca 2015 w 17:25 - Odpowiedz

    [quote]tata jest w Niemczech i ma karte lycemobile niemiecką a mama jest w polsce i ma kartę polską lycamobile jakie są koszty połączeń z polski do niemiec i z niemiec do polski [/quote]

    Stawki Międzynarodowe SPAR (Wyślij SPAR pod 2525 aby otrzymać najtańsze stawki)
    Opłata za inicjację połączenia – 15ct
    Lycamobile1ct/min
    Inne sieci komórkowe1ct/min

  101. graw 9 lipca 2015 w 17:27 - Odpowiedz

    [quote][quote]tata jest w Niemczech i ma karte lycemobile niemiecką a mama jest w polsce i ma kartę polską lycamobile jakie są koszty połączeń z polski do niemiec i z niemiec do polski [/quote]

    Stawki Międzynarodowe SPAR (Wyślij SPAR pod 2525 aby otrzymać najtańsze stawki)
    Opłata za inicjację połączenia – 15ct
    Lycamobile1ct/min
    Inne sieci komórkowe1ct/min
    [/quote]
    czyli 4 zł za 80 min rozmów

  102. go1 17 lipca 2015 w 10:58 - Odpowiedz

    Witam, mam pytanie, czy zna ktos kod na tanie rozmowy w lyca z Belgii do lyca w Polsce?

  103. go1 17 lipca 2015 w 10:59 - Odpowiedz

    Witam, mam pytanie, czy zna ktos kod na tanie rozmowy w lyca z Belgii do lyca w Polsce?

  104. Kasia 18 lipca 2015 w 15:03 - Odpowiedz

    Wszyscy pisza prawda nie prawda a nikt nie daje kodów

  105. dajana 22 lipca 2015 w 14:28 - Odpowiedz

    Doładowywał ktoś konto lycamobile online? Chciałabym wiedzieć jak to wygląda krok po kroku

  106. Ruuuda 12 września 2015 w 13:32 - Odpowiedz

    Mam pytanie, gdzie w Szwecji można kupić kartę lycamobile ? Z gory dziękuje za odpowiedz

  107. lenka 12 września 2015 w 18:45 - Odpowiedz

    na każdej stacji karty są darmowe 🙂

  108. ANA 25 września 2015 w 11:52 - Odpowiedz

    Hej. A nie wiecie może czy jest jakis kod na sms żeby były tańsze z belgi do polski i z polski do belgi?

  109. tofik 1 października 2015 w 02:56 - Odpowiedz

    W obecnych czasach tego typu aplikacje jak Lycamobile mają ciężki czas ze względu na wypieranie przez darmowe połaczenia dzięki skype za darmo czy innym komunikatorom. Ja używam apke preply do udzielania korepetycje takiego języka jak francuski http://preply.com/pl/skype/korepetycje-z-francuskiego

  110. Wiola 10 listopada 2015 w 07:41 - Odpowiedz

    Mam problem. Mój chłopak wyjechał teraz do Belgii i miał zakupioną Lycre w Polsce. Pierwszego dnia normalnie pisał (jechal przez Niemcy i wszystko ok) teraz po przekroczeniu Belgii nie może wysyłać sms. Zna ktoś numer centrum sms albo inne wyjaśnienie tego kłopotu?
    z góry dziękuję

  111. marek 19 grudnia 2015 w 13:19 - Odpowiedz

    pracuje w szwecji posiadam polska lyca i rozmawiam calkowicie za darmo z polska lyca

  112. natala 14 lutego 2016 w 13:53 - Odpowiedz

    POMOCYYY heja moj maz jest w niemczech kupil tam lyca starter ale nie moze mu wczytac kodu SPAR WYSYLA SMSA NA 2525 ALE PISZE ZE MUSI ZMIENIC TARYFE JAK TO ZROBIC JAKI KOD NA ZMIANE TARYFY ZEBY MOZNA BYLO SPAR PODLACZYC

  113. mimi 28 lutego 2016 w 09:57 - Odpowiedz

    Mam problem maz ma belgijska karte lycka ja polska i po chwilce rozmowy na! Ciaglr rozlancza same problemy z ta siecia

  114. kriss9876 11 sierpnia 2017 w 22:19 - Odpowiedz

    ludzie nauczcie się najpierw języka polskiego i używania polskich znaków a potem proście o pomoc, bo wasze słownictwo naprawdę bardzo razi a pisząc komentarze wystarczy zwracać uwagę na podkreślone wyrazy. Najgorszy analfabeta jeśli z tego skorzysta będzie najlepszym pisarzem.

Zostaw komentarz

Telix.pl i jego kontrahenci używają cookies m.in. w celach: reklamowych, statystycznych oraz świadczenia usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Więcej w Regulaminie Więcej informacji

Włącz ciasteczka (cookies), aby korzystać z niektórych funkcji portalu. Kliknięcie na przycisk Zaakceptuj oznacza zgodę na wykorzystanie cookies.

Zamknij