Jesteś tutaj:-, Inne, Internet, Newsy, Płatności, Raporty i prezentacje, Rynek-mOrganizer finansów – nowoczesne narzędzie do prowadzenia biznesu i zarządzania fakturami w aplikacji mobilnej

mOrganizer finansów – nowoczesne narzędzie do prowadzenia biznesu i zarządzania fakturami w aplikacji mobilnej

Jeszcze nie tak dawno temu, przedsiębiorcy z małych i średnich firm musieli co miesiąc odwiedzać biuro księgowe z teczką faktur. Dziś z pomocą przychodzą nowe technologie dostępne na wyciągnięcie ręki. W sklepach Google Play oraz App Store pojawiła się najnowsza wersja aplikacji mOrganizer finansów, która oprócz innych funkcjonalności, pozwala na wystawianie faktur z poziomu smartfona.

mOrganizer finansów dostępny jest dla posiadaczy konta firmowego w mBanku w zakładce Mój biznes. Umożliwia wykonywanie zdjęć dokumentów i faktur kosztowych oraz ich zdalne dostarczanie do księgowych. Kluczowe z punktu widzenia przedsiębiorcy funkcjonalności można w pełni realizować z poziomu aplikacji. Nawet tak istotna kwestia jak uzupełnianie danych przy pierwszym wystawianiu faktury na kontrahenta nie wymaga logowania do systemu.

 

Największą zaletą aplikacji jest INBOX – funkcjonalność umożliwiająca wprowadzanie faktur kosztowych. Jeśli współpracujemy z księgowym, możemy od razu zdalnie udostępniać mu dokumenty, bez konieczności osobistego dostarczania ich do biura – mówi Patrycja Strzelecka, CCO w CashDirector.

 

Biznes z poziomu smartfona

W dobie nowoczesnych technologii to niezwykłe ułatwienie. Zwłaszcza, że młodzi przedsiębiorcy bardzo często prowadzą biznes głównie poprzez smartfon, a nie laptopy, a kolejne pokolenie – Z używa już tylko smartfonów. Tym samym właśnie do aplikacji przenoszone jest coraz więcej funkcji związanych z fakturowaniem i finansami. Księgowość w chmurze to konieczność, która pozwala sprostać wielu zadaniom, od wystawiania faktur, po kontakt z księgowym czy urzędem.

 

Wielu absolwentów już w trakcie studiów decyduje się na prowadzenie swoich firm czy startupów. Zdecydowana większość z nich prowadzi biznesy z poziomu smartfona, a nasze wewnętrzne badania pokazują, że z każdym kolejnym rocznikiem takich osób jest coraz więcej. Cieszę, się, że powstają innowacyjne rozwiązania dla tych młodych, kreatywnych osób – ocenia dr Martin Dahl Dziekan Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uczelni Łazarskiego.

 

e-faktury to ekologia w biznesie

Elektroniczna księgowość przyczynia się do mocnego ograniczenia zużywania papieru, a w niektórych wypadkach całkowitego wyeliminowania tradycyjnych faktur, tym samym wpisując się w trend NoPaper. Już kilka lat temu głośno mówiło się o tym, że w Polsce wystawia się około 1,5 miliarda papierowych faktur rocznie, czyli wycina 255 tysięcy drzew, zużywa 120 tysięcy MWh energii elektrycznej oraz zanieczyszcza ok. 6,6 miliardów litrów wody. Jak wynika z danych Eurostatu, które przedstawia raport „Cyfrowe fakturowanie w Polsce”, już 13% firm w kraju i 18% w UE zdecydowało się na całkowitą rezygnację z drukowanych faktur. W tym roku w Polsce planowane jest pilotażowe uruchomienie Centralnego Rejestry Faktur, a jego start zaplanowany jest na 2021 r.

 

Mobilna księgowość to wygodne i praktyczne rozwiązanie. Dokumenty są przesyłane od razu, rozliczenia docierają na czas. Pozwala to skoncentrować się na pracy oraz precyzyjnie zaplanować firmowe wydatki. Ponadto, rezygnując z tradycyjnego drukowania faktur, chronimy środowisko – Patrycja Strzelecka, CCO w CashDirector.

 

Jakie korzyści niesie ze sobą mOrganizer finansów?

  • wprowadzanie faktur kosztowych (INBOX)
  • rozliczanie i kontrolowanie kosztów (MOJE KOSZTY)
  • rozliczanie faktur i sprawdzenie stanu swojego biznesu (ASYSTENT FINANSOWY)
  • generowanie JPK_V7 i JPK_FA
  • rozliczanie faktur z płatnościami
  • wystawianie faktur
  • wystawianie faktur cyklicznych lub proform
  • sprawdzanie i zmiana danych na wystawionych fakturach
  • generowanie deklaracji i zamykanie miesiąca przy samodzielnym prowadzeniu księgowości
  • rozliczanie składki ZUS przy samodzielnym prowadzeniu księgowości
  • opłacanie składki ZUS przy samodzielnym prowadzeniu księgowości
  • wystawianie faktury za pomocą aplikacji mOrganizer finansów
  • podłączenie wybranego księgowego i zdalne dostarczanie dokumentów
  • e-segregator


3 komentarze

  1. Beata 27 stycznia 2022 w 13:10 - Odpowiedz

    Wszystko wygląda dobrze w teorii. Już samo użytkowanie systemu morganizer i próba korzystania z wykupionych funkcji to droga przez mękę. O wprowadzaniu w błąd w opisie produktu aż szkoda wspominać. O naprawie błędu Cashdirector też. Nie polecam. Zdecydowanie trzymać się z daleka.

  2. Daniel 9 września 2022 w 12:38 - Odpowiedz

    porażka, nic tam nie jest intuicyjnego, co z tego, że zapłaciłem FV jak mogę ją jeszcze raz zapłacić, nie tam się nie zmienia

  3. Cyryl 28 kwietnia 2023 w 15:46 - Odpowiedz

    To jest jakaś domorosła usługa realizowana przez całkowitych amatorów. Dałem się naciąć na to poprzez bank i teraz czekam 2 godziny 40 minut na połączenie z infolinia a przede mną jeszcze 2 osoby. Jeżeli nie wykonam dzisiaj operacji to z dużą dozą prawdopodobieństwa otrzymam karę którą będe musiał pokryć z własnych środków. Mbank umywa ręce bo twierdzi że jest tylko pośrednikiem tego badziewia. POLECAM TRZYMAĆ SIĘ DALEKIM ŁUKIEM OD TEGO

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.